Robert Lewandowski zainwestował w apartamenty nad polskim morzem

Udostępnij artykuł
Piłkarz zamiast gorącego południa Europy, wybrał położone nad Bałtykiem Świnoujście. Wybór naszego napastnika padł na powstające w Dzielnicy Nadmorskiej apartamenty Apart Park.

Piłkarz nie ukrywa, że lokalizacja odegrała kluczową rolę przy wyborze. Apartamentowce powstają w pierwszej linii brzegowej – dojście do plaży zajmuje zaledwie trzy minuty. Pięć minut spaceru dzieli z kolei apartamenty od słynnej świnoujskiej promenady. – Polskie morze i plaże są piękne, taki widok z okna mnie przekonał. Wybieram polskie inwestycje także ze względu na wysoką jakość – mówi Robert Lewandowski.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Badania i analizy rynkowe, w tym raport przeprowadzony przez Poland Sotheby’s International Realty, jednoznacznie wskazują na umacnianie się rynku nieruchomości luksusowych w Polsce. Stąd też świadoma decyzja Lewandowskiego o inwestycji w nasze nieruchomości.

Inwestowanie w nieruchomości cieszy się w Polsce niesłabnącą popularnością. Uważane jest za bezpieczne i przynoszące szybki zwrot. Apartamenty nad polskim morzem są strzałem w dziesiątkę – eksperci zgodnie twierdzą, że to inwestycja bezpieczna, o najwyższej stopie zwrotu.

W budynku Lividus znajdzie się 188 apartamentów, z których najatrakcyjniejszymi wydają się apartamenty z antresolami na czwartym piętrze – tylko 28 sztuk, w tym sześć od strony morza z niecodziennymi dwukondygnacyjnymi przeszkleniami, oraz osiem apartamentów z antresolami i identycznymi przeszkleniami na dominancie budynku. Budynek ma zostać oddany do użytku w roku 2021, tuż przed otwarciem tunelu pod rzeką Świną, potęgującego walory turystyczne Świnoujścia.


© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 06.10.2018
Aktualizacja: 08.10.2018