Robert Padiasek, SCM: Wrócimy do dawnej świetności

Udostępnij artykuł
[SPECJALNIE DLA NAS – RAPORT 2021] Obecna sytuacja na ryn­ku HoReCa podyktowa­na jest występującym okresem pandemii i wynikający­mi z tego faktu obostrzeniami oraz zakazem spotkań. Zamknie­cie restauracji, kawiarni i hoteli od wielu miesięcy stanowi po­tężny cios. Dla tego prężnie roz­wijającego się segmentu życia w aspekcie społecznym, so­cjalnym i han­dlowym – mówi Robert Padiasek, dyrektor handlowy SCM (marki Monin i Vitamix) w komentarzu przygotowanym na potrzeby naszej publikacji Rynek Dostawców HoReCa w Polsce – RAPORT 2021.

Firma SCM w pełni stawiła czoła nowym re­aliom i wy­zwaniom. Organizuje sprzedaż środ­ków ochrony oso­bistej oraz promuje najbardziej sprawdzone smaki syropów Monin. Nowy zestaw syropów do kawy o pojemność 3 x 250 ml (czekolada, wanilia, karmel) sprawdził się znakomi­cie w kanale e-commerce, dając klientom poczucie luksusu oraz nawiązał do ich wizyt w ulubionej kawiarni. Obecnie działamy w zasa­dzie na czterech obszarach, któ­re w czasach lockdownu zawsze funkcjonują: e-commerce, stacje paliw, piekarnie-cukiernie oraz sklepy detaliczne i hurtowe. Na­sze produkty, choć bardzo znane i cenione na rynku B2B, są już rozpoznawane i pożądane przez klienta docelowego. Ich atrybuty, 100 proc. naturalności stosowa­nych aromatów oraz barwników, na trwale wpisuje się w aktualne prozdrowotne trendy żywienio­we oraz budowanie odporności.

Klient z branży HoReCa zo­stał zmuszony do pozostania w domu, jego pokój stał się biu­rem. Wtedy naszym zadaniem było stworzenie oferty w sieciach deta­licznych i ga­stronomicz­nych z funk­cja na wy­nos. Małe zestawy 3 x 50 ml sy­ropów do kawy Monin o wyjątkowych smakach (czeko­ladowe ciasteczka, sło­ny karmel czy francuska wanilia) uzupełniły już istniejącą ofertę półlitrowych puree oraz aksamit­nych sosów do deserów.

Na pewno będziemy musie­li na stałe wpisać w nasze życie nowe zachowania zabezpieczają­ce, zwiększenie higieny, zachowa­nie dystansu społecznego. Pod­czas pandemii zostały też zmie­nione zwyczaje Polaków. Naj­bardziej rozwijające się kanały jak: eventy, koncerty, biura i parki rozrywki są na skraju bankruc­twa. Segment HoReCa zostanie prawdopodobnie skurczony do poziomu z 2018r., aby po pełnym otwarciu rynku wrócić z impetem do dawnej dynamiki i świetności.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 17.03.2021
Aktualizacja: 25.03.2021