[SPECJALNIE DLA NAS – RAPORT 2021] Obecna sytuacja na rynku HoReCa podyktowana jest występującym okresem pandemii i wynikającymi z tego faktu obostrzeniami oraz zakazem spotkań. Zamkniecie restauracji, kawiarni i hoteli od wielu miesięcy stanowi potężny cios. Dla tego prężnie rozwijającego się segmentu życia w aspekcie społecznym, socjalnym i handlowym – mówi Robert Padiasek, dyrektor handlowy SCM (marki Monin i Vitamix) w komentarzu przygotowanym na potrzeby naszej publikacji Rynek Dostawców HoReCa w Polsce – RAPORT 2021.
Firma SCM w pełni stawiła czoła nowym realiom i wyzwaniom. Organizuje sprzedaż środków ochrony osobistej oraz promuje najbardziej sprawdzone smaki syropów Monin. Nowy zestaw syropów do kawy o pojemność 3 x 250 ml (czekolada, wanilia, karmel) sprawdził się znakomicie w kanale e-commerce, dając klientom poczucie luksusu oraz nawiązał do ich wizyt w ulubionej kawiarni. Obecnie działamy w zasadzie na czterech obszarach, które w czasach lockdownu zawsze funkcjonują: e-commerce, stacje paliw, piekarnie-cukiernie oraz sklepy detaliczne i hurtowe. Nasze produkty, choć bardzo znane i cenione na rynku B2B, są już rozpoznawane i pożądane przez klienta docelowego. Ich atrybuty, 100 proc. naturalności stosowanych aromatów oraz barwników, na trwale wpisuje się w aktualne prozdrowotne trendy żywieniowe oraz budowanie odporności.
Klient z branży HoReCa został zmuszony do pozostania w domu, jego pokój stał się biurem. Wtedy naszym zadaniem było stworzenie oferty w sieciach detalicznych i gastronomicznych z funkcja na wynos. Małe zestawy 3 x 50 ml syropów do kawy Monin o wyjątkowych smakach (czekoladowe ciasteczka, słony karmel czy francuska wanilia) uzupełniły już istniejącą ofertę półlitrowych puree oraz aksamitnych sosów do deserów.
Na pewno będziemy musieli na stałe wpisać w nasze życie nowe zachowania zabezpieczające, zwiększenie higieny, zachowanie dystansu społecznego. Podczas pandemii zostały też zmienione zwyczaje Polaków. Najbardziej rozwijające się kanały jak: eventy, koncerty, biura i parki rozrywki są na skraju bankructwa. Segment HoReCa zostanie prawdopodobnie skurczony do poziomu z 2018r., aby po pełnym otwarciu rynku wrócić z impetem do dawnej dynamiki i świetności.
RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.