Od 22 października na wszystkich odwiedzających czekać będą 23 koncepty gastronomiczne i cztery bary stworzone przez wielokrotnego laureata prestiżowych konkursów barmańskich – Tomasza Małka.
Food Town to przestrzeń gastronomiczna w Fabryce Norblina, obejmująca pięć zabytkowych hal fabrycznych o łącznej powierzchni 3200 mkw. Jedna z hal dedykowana jest wydarzeniom kulturalnym i koncertom. Pozostałe z nich zorganizowane są tematycznie – azjatycka, śniadaniowo-lunchowa, industrialna czy centralna. W Food Town będą działać 23 koncepty gastronomiczne. Zarówno ceny, jak i menu, będą przystępne dla osób o różnych gustach i oczekiwaniach. Impreza otwierająca Food Town rozpocznie się w piątek, 22 października.
Nie możemy się doczekać, żeby zaprezentować warszawskim foodies to wyjątkowe i różnorodne miejsce. Rozpoczynamy wydarzeniem, które przyciągnie fanów nie tylko pysznego jedzenia, ale i wrażeń kulturalnych. Już w piątek wieczorem na scenie Food Town gościć będziemy imprezę z cyklu Warsaw Generation Beats. W jej ramach wystąpią m.in. DJ Mariano MBH, Staszka selektah czy DJ 600V. W sobotę kontynuujemy koncerty, które poprowadzą Hirek Wrona i DJ Procentee. Wystąpią m.in. Bartek Królik z zespołem czy Monika Damaszko. Przez całą sobotę i niedzielę będzie można poznać sekrety kuchni wszystkich obecnych w Food Town konceptów poprzez całodzienną serię warsztatów kulinarnych – mówi Oliwia Hajn, General Event Manager w Food Town.
Nowe koncepty
Przestrzeń norblinowskiego Food Town wypełnią kawiarnie, restauracje śniadaniowe. Także oferta obiadowa obejmująca różne kuchnie europejskie, bliskowschodnie, azjatyckie, tex-mex i amerykańską oraz niestandardowe koncepty vege/vegan i inne. Wiele z nich pod szyldami, które pojawią się w Polsce po raz pierwszy. To m.in. Yaffo (kuchnia bliskowschodnia, w szczególności regionu Tel Avivu), Super Slice (pizza w stylu nowojorskim), Crêpes Store (naleśniki bretońskie z sezonowymi dodatkami), Bukhara (uzbecki street food). Również Les Frites, Casa Buena, Gnocchi czy Yaday Goflafle (wytrawne gofry bąbelkowe).
Oprócz tego, funkcjonować będą Buena Vista Social Food (kuchnia karaibska oraz hawajskie poke bowl), Pho Kwadrat, Umamitu, pierwsze w Warszawie Papuvege. Sandwiche od Smoke Philly Cheese Steak, znany z Nocnego Marketu koncept kolaboracyjny Soul Food i slodkowasna.pl – Fat Daddy Banh Mi Joint. Także Sando Rice Express (japońskie kanapki ryżowe onigirazu), Picknick (koncept oferujący zdrowe przekąski na ciepło i zimno), My Thai, Dim Sum Ramen, indyjskie Curry Leaves, American Food Truck in the House oraz Noodle House.
Kilka barów
W Food Town działać będą także cztery różne bary. Wszystkie prowadzone przez cocktail art directora Adama Grądziela oraz szefa barów Tomasza Małka. Zwycięzcy 66 konkursów barmańskich na całym świecie, 4-krotnego Mistrza Roadhouse World Final oraz 4-krotnego zwycięzcy międzynarodowej ligi flair WFA Grand Slam. Pierwszy z nich to Old Shaker – jego inspiracją architektoniczną był produkowany w czasach świetności Fabryki Norblina shaker barmański. Zlokalizowany w sali industrialnej, wykonany z drewna, stali i miedzianych elementów w swojej ofercie skupi się na bourbonach, whisky, ginach, rumach i koktajlach oraz świeżym piwie z tanków.
W kolejnym, Amaro Mio!, zlokalizowanym w części śniadaniowej, serwowane będą drinki w typie aperitif, spritz czy niskoalkoholowe. W sali przeznaczonej na wydarzenia kulturalne, obsługą gości zajmie się premium bar Gimlet. Skoncentrowany na eleganckich koktajlach, urządzony w klasycznym stylu retro/glamour, z wykorzystaniem drewna, cegły i stali. Ostatni z barów – Pandan – będzie znajdował się w hali azjatyckiej i swoim klimatem przypominać będzie miejsca znane z takich dzielnic jak nowojorski Chinatown.
RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Tworzymy naprawdę niesamowite miejsce, które zachwyci gości różnorodnością i poziomem – mówi Tomasz Małek – Beverage Director w Food Town. – Zaplanowaliśmy cztery, różnorodne bary. Będziemy serwować koktajle w stylu azjatyckim, aperitivo, klasycznym, koktajle lov ab, mocktaile, wegańskie i organiczne. Wszystko w duchu minimal waste – dodaje.
W barach pracować będzie pięćdziesięcioosobowy zespół barmański, za którego szkolenie odpowiada Head of Training, Maciej Szymański.
Food Town w Fabryce Norblina będzie działał przez siedem dni w tygodniu od wczesnych godzin rannych (8:00 od poniedziałku do piątku, 9:00 w weekendy) do późnego wieczora (22:00 od poniedziałku do czwartku i 23:00 w niedzielę), oraz do 1:00 w nocy w piątki i 2:00 w soboty. Za projekt wnętrz odpowada pracownia Bernatek Architekci.
Na terenie pofabrycznego kompleksu o powierzchni ponad 65 tys. mkw. powierzchni 41 tys. mkw. zajmują nowoczesne powierzchnie biurowe klasy A+. Pozostałe 24 tys. mkw. wypełniają koncepty rozrywkowe, kulturalne, gastronomiczne, usługowe oraz handlowe. Inwestorem i pomysłodawcą rewitalizacji Fabryki Norblina jest Grupa Capital Park. Za projekt architektoniczny odpowiada pracownia PRC Architekci.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.