Rusza pierwsza część Cukrowni Żnin

Udostępnij artykuł
Dziś podczas Gali oraz Festiwalu Optymizmu odbędzie się otwarcie centrum konferencyjnego z największą salą o pow. 1360 mkw. oraz 100 pokoi oddanych do dyspozycji gości na pierwszym etapie. Cukrownia Żnin to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji Grupy Arche.

Cukrownia w Żninie adaptowana jest na Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe. Główny budynek produkcyjny będzie pełnił funkcję hotelową, zaś budynki magazynowe konferencyjną z zapleczem gastronomicznym. W obiekcie mieścić się będzie docelowo 318 pokoi, centrum konferencyjne. Magazyn z pakowalnią będzie zaadaptowany na hotel ze SPA rozszerzonym o rekreację wodną z basenami i wyspą tropikalną. Budynki magazynów staną się centrum rehabilitacji z zapleczem noclegowym z pokojami i apartamentami, zaś parowozownia zostanie przeobrażona w klub i restaurację. W pozostałych budynkach powstaną obiekty rekreacyjne oraz kulturalne. Na zewnątrz przewidziana jest rewitalizacja terenów, które zostaną uzupełnione o przystań wodną, camping i park.

Kolekcja Arche to rewitalizowane hotele historyczne oraz miejskie. W 2018 roku ich liczba wzrosła prawie dwukrotnie. Łącznie w obiektach mieści się 1887 pokoi hotelowych. W listopadzie oraz w grudniu zostało otwartych pięć nowych obiektów. Do kolekcji dołączyły: zabytkowe Koszary Arche Hotel w Górze Kalwarii, Arche Hotel Poloneza i Arche Hotel Krakowska w Warszawie, Arche Hotel Lublin oraz Arche Residence Łódź.

Łącznie Grupa w swojej kolekcji posiada już 13 obiektów. Poza najnowszymi hotelami należą do niej: Pałac i Folwark Łochów, Zamek Janów Podlaski, Hotel Tobaco w Łodzi, Arche Hotel Częstochowa, Hotel Puławska Residence, Arche Hotel w Siedlcach i teraz także Cukrownia Żnin.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 19.08.2019
Aktualizacja: 19.08.2019