Rusza pierwszy hotel pod wspólną marką Jin Jiang International oraz Radisson Hotel Group

Udostępnij artykuł
W związku z przejęciem Radisson Hotel Group przez Jin Jiang International oraz Fundusz Sino-Cee pod koniec zeszłego roku, Grupa oraz jej akcjonariusze określili swoje wspólne plany na pełne wykorzystanie potencjału chińskiego rynku. Kluczowym elementem przedstawionej strategii ma być otwarcie pierwszych hoteli pod wspólnym szyldem obu marek. Radisson Blu Hotel, Frankfurt w Niemczech jest pierwszym obiektem, który będzie funkcjonował w ramach partnerstwa tych dwóch marek

– Cieszymy się z możliwości dotarcia z ofertą kluczowych marek z portfolio Radisson Hotel Group do coraz większej liczby gości, właścicieli hoteli, jak i pracowników na świecie. Uruchomienie pierwszego hotelu w partnerstwie z Jin Jiang International jest krokiem milowym na drodze do realizacji tego wyzwania. Hotele pod wspólną marką mają przed sobą świetlaną przyszłość. Istnieje szansa, że ponad 30 obiektów w regionie EMEA zostanie objętych decyzją o co-brandingu – mówi Federico J. González Tejera, prezes i dyrektor generalny Radisson Hospitality AB i przewodniczący międzynarodowego komitetu sterującego Radisson Hotel Group.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie RH2019banner.png

– Cieszymy się, że razem podejmujemy kolejny krok w naszej wspólnej podróży od czasu przejęcia. Chiny stały się największym na świecie rynkiem turystycznym, oferującym różnorodne możliwości i mającym ogromny potencjał. Dzięki hotelom otwieranym pod wspólnym szyldem, możemy wzmacniać świadomość naszych chińskich marek w regionie EMEA natomiast tych należących do Radisson Hotel Group w Chinach. Co-branding pozwoli nam także rozwijać kontakty i bezpośrednią wymianę pomiędzy Chinami i innymi krajami. Liczymy na to, że uda nam się wspólnie maksymalnie wykorzystać możliwości, jakie daje ta współpraca – podkreśla Chen Liming, wiceprzewodniczący zarządu oraz dyrektor wykonawczy i wiceprzewodniczący komitetu wykonawczego zarządu Jin Jiang International.

Radisson Blu Hotel, Frankfurt jest pierwszym z ponad 1100 obiektów z portfolio Radisson Hotel Group, pod którego szyldem Grupa połączyła się z Jin Jiang International. Wybór Frankfurtu był oczywisty: to miasto od lat jest głównym punktem docelowym turystów z Chin w Niemczech. Obecność międzynarodowego lotniska sprawia, że wielu z nich zarówno zaczyna, jak i kończy podróż właśnie tutaj. Co więcej, żadne inne miasto nie posiada tylu połączeń bezpośrednich z Chinami, co jest szczególnie cenione przez chińskich inwestorów. Hotel został również niedawno odnowiony, jest więc to świetna okazja, aby zaprezentować obiekt chińskojęzycznym gościom.  

W hotelu otwartym pod wspólną marką, goście i turyści mówiący po chińsku znajdą szereg rozwiązań zaprojektowanych tak, aby zapewnić im jak najlepsze doświadczenia w podróży, i które sprawią, że poczują się jak w domu. Nowa oferta obejmuje wszystkie elementy idealnego pobytu: począwszy od menu i kart hotelowych dostępnych w języku chińskim, po możliwość płacenia za wszystko chińską kartą płatnicza UnionPay. Drobne akcenty w pokojach, takie jak czajniki i wybór herbat chińskich także zapewnią gościom miły pobyt. Mogą oni również skorzystać z dostępu do chińskich kanałów telewizyjnych lub czasopism dostępnych za pośrednictwem aplikacji Radisson Blu One Touch.

ŚWIAT HOTELI: kwiecień-maj 2019
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 27.06.2019
Aktualizacja: 27.06.2019