Salad Story przejmuje sieć Springo

Udostępnij artykuł

Marka umacnia swoją pozycję lidera zdrowej gastronomii w Polsce, przejmując sieć Springo. Transakcja zwiększa obecność marki w prestiżowych lokalizacjach i przybliża firmę do ambitnego celu 100 lokali.

salad story

W kwietniu 2025 r. Salad Story sfinalizowało przejęcie spółki Food Societa sp. z o.o., właściciela sieci Springo – lokali serwujących sałatki i wrapy, działających m.in. w warszawskich galeriach Arkadia i Wileńska. Tym samym Salad Story przejęło wszystkie działające lokalizacje Springo i przekształciło je we własne restauracje.

Przejęcie bezpośredniego konkurenta to dla nas ważny krok w kierunku osiągnięcia skali 100 restauracji do 2028 roku – komentuje Mariusz Bocian, dyrektor zarządzający Salad Story.

Marka Springo była kontynuacją działalności brandów Green It i Eat Green, które w szczytowym momencie posiadały 10 lokalizacji. Obecnie nie istnieje już żadna z tych restauracji. Dzięki transakcji Salad Story wzmacnia obecność w kluczowych punktach handlowych stolicy i konsoliduje pozycję lidera w segmencie szybkiej, zdrowej gastronomii.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj-czerwiec 2025
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Salad Story to polska marka założona w 2007 roku przez Annę Krajewską, do tej pory główną akcjonariuszkę i prezeskę Salad Story. Firma zarządza obecnie 60 restauracjami, w tym 55 własnymi oraz 5 franczyzowymi we współpracy z Lagardere Travel Retail. Oferuje sałatki, bowle, wrapy, przekąski, napoje i zupy przygotowywane z naturalnych składników w centralnej kuchni według autorskich receptur.

Nasi klienci od dawna sygnalizowali potrzebę obecności Salad Story w Arkadii i Galerii Wileńskiej. Zmiana brandu spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem, co jest widoczne także w wynikach sprzedaży – podkreśla Anna Krajewska, prezeska Salad Story.

Goście w Arkadii i Galerii Wileńskiej dają wyraz swojego zadowolenia mówiąc, że wreszcie mają oryginalne Salad Story w tych galeriach – podkreśla Kamila Orlińska, dyrektor operacyjna Salad Story.

Klienci nowych lokalizacji mogą korzystać z pełnej oferty marki, w tym z programu lojalnościowego i usprawnionych procesów obsługi. Przejęcie Springo to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju firmy, która mimo trudności pandemicznych w całej branży w 2023 roku odnotowała podwojenie wyników względem 2019 r.

Salad Story planuje wprowadzenie nowych produktów oraz narzędzi cyfrowych jeszcze w 2025 roku, odpowiadając na rosnące oczekiwania klientów w zakresie zdrowych i wygodnych rozwiązań żywieniowych.

Źródło: Salad Story

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.