Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Numer ukazał się w tradycyjnej WERSJI PAPIEROWEJ oraz ogólnodostępnej INTERAKTYWNEJ elektronicznej (klikalne reklamy, możliwość osadzania materiałów video itp.) także z opcją pobrania PDF.
W najnowszym wydaniu Nowości Gastronomicznych swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się:
- Aleksandra Batko, Team Leader Sales Gastronomy and Laboratory Retail Business, Area NSEE, Appliance Division w Liebherr,
- Łukasz Broda, prezes, osoba zarządzająca, Restauracja Giewont,
- Dawid Kwidziński, współwłaściciel Niewinni Czarodzieje TrzyZero,
- Kamil Kraszewski, właściciel Marcello, Nicoletta, Medusa Warszawa,
- Mateusz Trzeciak, współwłaściciel Eliksir.
Poza tym w wydaniu znajdziecie artykuły i wypowiedzi:
- MARKETING I ZARZĄDZANIE – Co ma gastro, czego nie ma korpo i odwrotnie – Renata Marcinowska – Head of Culture & Happiness Restaurant Club;
- MARKETING I ZARZĄDZANIE – Marketing restauracyjny czyli jak to robią w Dubaju – Kamil Szerszeński, właściciel Brave Media;
- WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – S jak sezon – Klaudia Świerczyńska, menedżerka Morski Zając;
- WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Relacje nie są dodatkiem, tylko fundamentem – Marcin Wajda, dyrektor komunikacji i marketingu Winterhalter Polska;
- WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Rola designu i oświetlenia w doświadczeniach kulinarnych – Patrycja Stasiak, architekt Pracownia Lis;
- WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Jak zaprojektować i wykorzystać letnią przestrzeń? – Adam Kopczyński, menedżer Ukryte Rzeki, Heksagon;
- WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Jakie zmiany na rynku kawowym? – Rafał Szyba, Business Development Manager Franke;
- SZEF KUCHNI – Inspiracje z kataru– Rafał Grzyb, Executive Sous Chef, Restauracja Terra (Hotel Westin);
- SZEF KUCHNI – Smak musi iść w parze z odpowiedzialnością– Michał Fabiszewski, szef kuchni Sodexo Polska;
- BARMAN – Gotowe koktajle – Michał Błasiak, brand ambasador SCM (Monin & Vitamix).
Czasopismo ukazało się w wersji drukowanej oraz elektronicznej, która posiada także wymiar interaktywny. Oznacza to, że nie tylko publikacja dotrze do poszukiwanej grupy docelowej w najszerszym z możliwych zasięgów w Polsce, ale również umożliwi bezpośredni kontakt z Państwa ofertą za pośrednictwem odnośników, linków czy dodatkowych filmików osadzonych w wersji online, które wzmocnią komunikację.
Wydawcą jest BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca czasopism: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Stacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku SPA & Wellness, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.
Kontakt z Wydawcą
BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083
[email protected]
Milena Kaszuba-Janus
redaktorka naczelna Nowości Gastronomicznych
664 463 066
[email protected]
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.