Samsung: specjalna oferta dla horeca

Udostępnij artykuł

Oferta Samsunga, skierowana przede wszystkim do restauratorów i właścicieli pubów, obejmuje najnowsze telewizory LED Seria C6000 i plazmowe Seria C530. Ekrany o przekątnych od 40 do 55 cali. W ramach propozycji, Samsung Electronics Polska oferuje nie tylko sprzęt, ale również profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru i montażu sprzętu. Wraz z telewizorami, firma dostarczy swoim partnerom także specjalne uchwyty ścienne do bezpiecznego montażu urządzeń w lokalach.

Gwarancja na urządzenia objęte ofertą specjalną została wydłużona do czterech lat. Dzięki temu restauratorzy decydujący się na zakup telewizora w roku 2010 mają pewność, że urządzenia będą dobrze służyć im nie tylko przy okazji imprezy w RPA, ale też podczas Euro 2012, a nawet kolejnych mistrzostw w roku 2014.

Samsung LED TV Seria C6000 oraz Samsung Plasma TV Seria C530 są dostępne w specjalnej ofercie Samsung Electronics Polska od 12 maja 2010 r. Promocyjna oferta będzie obowiązywać do końca roku.

Samsung LED TV Seria C6000 to jeden z najbardziej zaawansowanych telewizorów dostępnych na rynku. Ekran podświetlany jest tu krawędziowo diodami LED, co pozwala uzyskać doskonałe parametry obrazu i wyjątkowo smukłą obudowę urządzenia (poniżej 3 cm grubości). Samsung Plasma TV Seria C530 to z kolei nowoczesny ekran plazmowy idealny do projekcji dynamicznych transmisji sportowych. Bardzo szybki czas reakcji matrycy i funkcja wyświetlania 600Hz Subfield Motion zapewniają idealnie ostry i płynny obraz.

Samsung Electronics jest światowym liderem w produkcji półprzewodników, sprzętu telekomunikacyjnego, cyfrowych nośników informacji oraz rozwiązań integrujących technologie cyfrowe. W roku 2009 sprzedaż spółki holdingowej osiągnęła wartość 116,7 miliarda dolarów. Firma zatrudnia około 157 700 pracowników w 185 oddziałach w 65 krajach i składa się z siedmiu niezależnych działów biznesowych.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 20.05.2010
Aktualizacja: 20.05.2010