Oferta Samsunga, skierowana przede wszystkim do restauratorów i właścicieli pubów, obejmuje najnowsze telewizory LED Seria C6000 i plazmowe Seria C530. Ekrany o przekątnych od 40 do 55 cali. W ramach propozycji, Samsung Electronics Polska oferuje nie tylko sprzęt, ale również profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru i montażu sprzętu. Wraz z telewizorami, firma dostarczy swoim partnerom także specjalne uchwyty ścienne do bezpiecznego montażu urządzeń w lokalach.
Gwarancja na urządzenia objęte ofertą specjalną została wydłużona do czterech lat. Dzięki temu restauratorzy decydujący się na zakup telewizora w roku 2010 mają pewność, że urządzenia będą dobrze służyć im nie tylko przy okazji imprezy w RPA, ale też podczas Euro 2012, a nawet kolejnych mistrzostw w roku 2014.
Samsung LED TV Seria C6000 oraz Samsung Plasma TV Seria C530 są dostępne w specjalnej ofercie Samsung Electronics Polska od 12 maja 2010 r. Promocyjna oferta będzie obowiązywać do końca roku.
Samsung LED TV Seria C6000 to jeden z najbardziej zaawansowanych telewizorów dostępnych na rynku. Ekran podświetlany jest tu krawędziowo diodami LED, co pozwala uzyskać doskonałe parametry obrazu i wyjątkowo smukłą obudowę urządzenia (poniżej 3 cm grubości). Samsung Plasma TV Seria C530 to z kolei nowoczesny ekran plazmowy idealny do projekcji dynamicznych transmisji sportowych. Bardzo szybki czas reakcji matrycy i funkcja wyświetlania 600Hz Subfield Motion zapewniają idealnie ostry i płynny obraz.
Samsung Electronics jest światowym liderem w produkcji półprzewodników, sprzętu telekomunikacyjnego, cyfrowych nośników informacji oraz rozwiązań integrujących technologie cyfrowe. W roku 2009 sprzedaż spółki holdingowej osiągnęła wartość 116,7 miliarda dolarów. Firma zatrudnia około 157 700 pracowników w 185 oddziałach w 65 krajach i składa się z siedmiu niezależnych działów biznesowych.