Satoria Group przyjmuje uchodźców z Ukrainy

Udostępnij artykuł

Od momentu wybuchu wojny na Ukrainie jesteśmy solidarni z Ukrainą i włączamy się w działania mające na celu pomoc i wsparcie. Zapewniamy bezpłatne zakwaterowanie i konkretną pomoc materialną dla ukraińskich rodzin naszych pracowników. Reagujemy według opracowanego planu i staramy się do każdego podchodzić indywidualnie. Jeśli zachodzi taka potrzeba pomagamy w zakwaterowaniu i oferujemy wsparcie materialne. Nikogo nie pozostawiamy samemu sobie – podkreślają przedstawiciele Satoria Group.

Satoria Ukraina

Blisko współpracujemy z Urzędem Miasta w partnerstwie z firmą Capital Park. Razem z powołaną grupą koordynatorów dokładamy wszelkich starań, aby przy kooperacji z naszymi partnerami efektywnie pomóc tym, którzy tej pomocy aktualnie potrzebują najbardziej. Ponadto jesteśmy w bieżącym kontakcie z Warszawską Organizacją Turystyczną, aby wypracować wspólny kierunek pomocy razem z jej wszystkimi aktywnymi członkami. Oczywiście, pozostajemy w kontakcie z Biurem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego UM Warszawa w sprawie pilnych potrzeb noclegowych. Nasze aktualne zasoby pomocowe tylko w samej Warszawie to nawet 6 tysięcy noclegów miesięcznie – podkreśla Satoria.

Bezpośrednie działania sieci to również zbiórki pomocowe organizowane przez pracowników i przyjaciół Satoria Group, czego przykładem jest akcja organizowana dla studentów jadących bronić Kijowa. Na parkingu przed hotelem, Best Western Portos przy ulicy Mangalia 3 zbierane są dla nich najpotrzebniejsze artykuły.

UWAGA!
Jeżeli sami prowadzicie podobne akcje lub macie wiedzę o innych inicjatywach branży – poinformujcie o tym naszą redakcję wysyłając e-mail na adres:
biuro@brogb2b.pl.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 07.03.2022
Aktualizacja: 07.03.2022