Sezonowe propozycje na zimę w restauracjach Sphinx

Udostępnij artykuł

Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, wprowadza sezonową wkładkę do menu. Znalazły się w niej odpowiednio doprawione na zimę dania, które bazują na sezonowych składnikach i pozycjach cieszących się popularnością wśród klientów – m.in. grzanki Bacy, burger ognisty, wątróbka zimowa czy Shoarma zbójnicka. „Rozgrzewające hity” są dostępne we wszystkich restauracjach Sphinx w Polsce.

Rozgrzewajce hity w Sphinx

Wśród najnowszych propozycji Sphinxa nie mogło zabraknąć naszych restauracyjnych must-have w sezonowych odsłonach, jak ceniona wśród gości Shoarma oraz steki czy burgery. Smaki zimowych potraw podkreśliliśmy ostrymi przyprawami i dodatkami, które przy okazji znane są ze swoich rozgrzewających właściwości podsumowuje Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, właściciela sieci Sphinx.

Zimową wkładkę Sphinx otwierają grzanki Bacy serwowane z boczkiem, serem góralskim i żurawiną oraz lekko pikantny krem z dyni z chipsem z boczku. Obowiązkową pozycją jest Shoarma, tradycyjnie już serwowana z bułką pita i sosami do wyboru. Flagowe danie sieci dostępne jest w dwóch wersjach – jako zapieczona serem Shoarma zbójnicka z duszonymi warzywami, pieczarkami, boczkiem i ostrym sosem, a także Shoarma z sosem grzybowym. Wśród „Rozgrzewających hitów” goście restauracji Sphinx znajdą również stek T-Bone XL z fasolką szparagową smażoną z pieczarkami i czerwoną cebulą, polędwiczkę z grzybami ze szpeclami na maśle z koperkiem, wątróbkę zimową w sosie sriracha z plackiem warzywnym, a także burgera ognistego z ogórkiem kiszonym z harissą, pomidorem, majonezem, ostrym sosem, który dostępny jest również w wersji Vege. Wszystkie dania główne podawane są z dodatkami.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad-grudzień 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

W zimowe dni do picia Sphinx proponuje herbatę malinową z dodatkiem imbiru, cytryny, syropu malinowego, malin, miodu oraz rozmarynu (na życzenie dekorowaną cukrową chmurką), a także Winter Pepsi z syropem korzennym, sokiem z cytryny, laską cynamonu i świeżą miętą. Na deser można zamówić mleczny Szejk Szejka z lodami do wyboru i owocami sezonowymi oraz Krówkowy Szejk Szejka na bazie lodów waniliowych z masą krówkową i mini marshmallow, oba udekorowane watą cukrową. Na wielbicieli słodkości na ciepło czeka gorąca czekolada z bitą śmietaną, mini mashmallow i wiórkami czekolady.

O Grupie Sfinks Polska

Grupa zarządza 107 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 70 restauracji Sphnx (segment casual dining), siecią 31 pubów Piwiarnia (segment gastro pubów), 4 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i Lepione&Pieczone by Chłopskie Jadło oraz 2 lokalami The Burgers. Spółka prowadzi też sprzedaż w dostawie w oparciu o marki dostępne w dowozie m.in. Sphinx, The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken czy Da Mamma. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Źródło: Sfinks Polska

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 30.01.2024
Aktualizacja: 30.01.2024