So Coffee – pierwsza kawiarnia w nowej odsłonie otwarta

Udostępnij artykuł
„Wiele smaków – jedno So Coffee”, pod tym hasłem sieć kawiarni, należąca do grupy Lagardère Travel Retail, wprowadza zmiany identyfikacji wizualnej. 10 listopada w Galerii Jurajskiej w Częstochowie została otwarta pierwsza kawiarnia w nowej odsłonie – z odświeżonym logotypem i architekturą wnętrza.

Nowa identyfikacja wizualna marki – odświeżone logo oraz nowe hasło „We follow your tastes” to przełożenie komunikacyjne globalnego pozycjonowania marki „world place, local taste”.

So Coffee to miejsce, które tworzą ludzie, ich gusta, potrzeby i smaki. Zawsze staramy się być blisko naszych Gości. Podążamy za nimi i towarzyszymy im w ich codziennym życiu – gdy odpoczywają, podróżują, spędzają czas z rodziną i przyjaciółmi, uczą się, zakochują, pracują czy nawet… zmieniają świat. Choć jesteśmy globalną marką, nasze kawiarnie inspirowane są lokalnością. So Coffee jest miejscem pełnym smaków powstałych z różnorodnych doświadczeń, trendów, chwil i emocji ważnych dla społeczności, w której jesteśmy. Tak tworzymy So Coffee – w pełni dopasowując się do miejsca i aktualnych potrzeb naszych gościmówi Anna Szcześniak, Brand Manager marki.

Na smakoszy czeka kawa ze specjalnie skomponowanej mieszanki. Wyselekcjonowanych ziaren arabiki pochodzących z centralnej i południowej Ameryki, które nadają kawie czekoladowego posmaku, z azjatycką robustą, dającą efekt jedwabistej cremy. Zapewnia ona odpowiedni poziom kwasowości, a dodatkowo wydobywa aromaty cytrusowe.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

W swoim menu kawiarnia posiada także soki 100 proc. świeżo wyciskane na miejscu. Lody z własnej manufaktury, naturalne napary i herbaty, belgijską gorącą czekoladę, ciasta i słodkie przekąski oraz ofertę wytrawnych przysmaków. W niej m.in. kanapki, tosty i quesadilla przygotowywane na miejscu.

Tej jesieni pojawiło się także specjalne menu sezonowe So Coffee – Orzesz Latte z bitą śmietaną i polewą czekoladową, a także wegańskie cappuccino Karmelove z kardamonem na napoju owsianym. Dla fanów słodkości gorąca belgijska czekolada Cynamonka ze skórką pomarańczy. W ofercie znajdują się także propozycje dla wegetarian. Dodatkowo, każda kawa może zostać przygotowana na napoju roślinnym – sojowym, owsianym lub migdałowym.

Podejmujemy współpracę z polskimi markami np. Purella Superfoods, w ofercie posiadamy koktajl Antyoksydant na bazie dodatku od Purella – jagód maqui BIO. Także z markami kultowymi na rynku polskim jak INKA, czyli kawa zbożowa – idealna alternatywa dla kobiet w ciąży, dzieci lub osób, które chcą wypić kawę bezkofeinowądodaje Marzena Copiuk, kierownik działu procesów komercyjnych.

So Coffee 3.jpg
Odmienione wnętrza po raz pierwszy w Galerii Jurajskiej w Częstochowie

Znakiem rozpoznawczym stały się pastelowe kolory i ekologiczne materiały. Istotnym elementem wystroju jest także zielona ściana z neonem. W kawiarni znajduje się także kącik dla dzieci, zaprojektowany tak, aby spełnić oczekiwania najmłodszych gości.

W kawiarni w Galerii Jurajskiej znajdziemy także udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Stolik dopasowany wysokością do wózków inwalidzkich, oznaczony specjalnym piktogramem. Także uchwyty na kule oraz przywoływacze, które za pomocą naciśnięcia odpowiedniego przycisku proszą obsługę o podejście do stolika.

Centralną część kawiarni stanowi duży stół socjalny, w charakterystycznym kształcie pierwszych liter nazwy marki SC, który umożliwia spotkania w większej grupie lub wypicie kawy w towarzystwie innych Gości.  

Nowe So Coffee, które właśnie zostało otwarte w Częstochowie, to symbol rozwoju marki i podążania za trendami i potrzebami Gości. W kolejnym roku zaplanowane są kolejne rebrandingi kawiarni w wybranych miastach w Polsce mówi Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający Foodservice.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 15.11.2021
Aktualizacja: 15.11.2021