„Wiele smaków – jedno So Coffee”, pod tym hasłem sieć kawiarni So Coffee należąca do grupy Lagardère Travel Retail w listopadzie 2021r., rozpoczęła proces odświeżenia wizerunku połączony z nową ideą, identyfikacją wizualną oraz odsłoną architektoniczną.
Nowa identyfikacja wizualna marki – odświeżone logo oraz nowe hasło „We follow your tastes” to przełożenie komunikacyjne globalnego pozycjonowania marki „world place, local taste”.
So Coffee to miejsce, które tworzą ludzie, ich gusta, potrzeby i smaki. Zawsze staramy się być blisko naszych gości. Podążamy za nimi i towarzyszymy im w ich codziennym życiu. Gdy odpoczywają, podróżują, spędzają czas z rodziną i przyjaciółmi, uczą się, zakochują, pracują czy nawet… zmieniają świat. Choć jesteśmy globalną marką, nasze kawiarnie inspirowane są lokalnością. So Coffee jest miejscem pełnym smaków powstałych z różnorodnych doświadczeń, trendów, chwil i emocji ważnych dla społeczności, w której jesteśmy. Tak tworzymy So Coffee – w pełni dopasowując się do miejsca i aktualnych potrzeb naszych gości – mówi Anna Szcześniak, Brand Manager marki.
Nowa odsłona So Coffee
Od 30 kwietnia również pasażerowie Lotniska Chopina w Warszawie mogą cieszyć się smakiem kawy w nowej wersji So Coffee. Lokal znajduje się w strefie po kontroli bezpieczeństwa Schengen i zajmuje łącznie prawie 40 mkw. Do dyspozycji gości jest 20 miejsc siedzących. Znakiem rozpoznawczym są pastelowe kolory i szlachetne ekologiczne materiały (drewno, metal, kamień). Ciekawym elementem wystroju jest zielona ściana z neonem.
So Coffee na Lotnisku Chopina w Warszawie jest kolejną, dziesiątą już kawiarnią zlokalizowaną na międzynarodowym lotnisku w Polsce. Pasażerowie mogą odwiedzić kawiarnie So Coffee na lotniskach w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu. Bogate doświadczenie zdobyte przez lata w kawiarniach znajdujących się w portach lotniczych pozwala nam na idealne zrozumienie potrzeb osób podróżujących. Podstawą w naszych kawiarniach jest szybka i profesjonalna obsługa dopasowująca się do rytmu spieszących się pasażerów. Jednakże nie zapominamy o tym aby, nasi bariści byli przede wszystkim osobami otwartymi i zorientowanymi na dialog oraz potrzeby Gości. Wiedząc jak specyficzne są oczekiwania gości na lotniskach połączyliśmy nasze standardowe menu z produktami nietypowym dla kawiarni i bardziej wytrawnymi. Stąd też bogata oferta food w tym sałatek oraz kanapek, które można kupić i zabrać ze sobą na pokład samolotu – mówi Marzena Copiuk, kierownik działu procesów komercyjnych.
Otwarcie nowego So Coffee na Lotnisku Chopina, to symbol rozwoju marki i podążania za trendami oraz potrzebami Gości. W tym roku zaplanowane są kolejne otwarcia lokali
w wybranych miastach także poza lotniskami oraz rebrandingi istniejących lokali – mówi Maciej Gajkowski, dyrektor zarządzający Foodservice.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione