Starbucks Polska podsumowuje rok 2023

Udostępnij artykuł

Rok 2023 to czas bardzo intensywnego rozwoju dla marki Starbucks w Polsce. Sieć w tym okresie skupiała się na budowaniu wyjątkowych doświadczeń związanych z wizytą w kawiarni. Lokale marki pojawiły się w nowych miastach, umożliwiając kolejnym sympatykom jeszcze łatwiejszy dostęp do bogatej oferty kawiarni.

Jeszcze bliżej gości

Miłośnicy Starbucks w 2023 mogli cieszyć się jeszcze łatwiejszym dostępem do oferty kawiarni. W tym roku marka otworzyła 6 nowych lokali. Kilka z nich pojawiło się w miejscowościach, w których do tej pory sieć nie była jeszcze obecna i wszystkie zostały bardzo entuzjastycznie przyjęte. Były to lokale w Rzeszowie, Toruniu i Lubinie. Oprócz tego pojawiły się także kolejne lokalizacje w Bydgoszczy, Warszawie oraz Wrocławiu. Łącznie w Polsce na koniec roku działają już 73 lokale.

Pragniemy być jeszcze bliżej naszych sympatyków, stąd otwarcia kolejnych kawiarni. Zależy nam na tym, aby każdy z naszych miłośników miał swoją ulubioną kawę Starbucks na wyciągnięcie ręki. Obserwujemy również zmieniające się potrzeby i oczekiwania naszych gości. Między innymi dlatego wprowadziliśmy darmowe roślinne alternatywny mleka, a także rozwijamy kanał delivery. Aby każdy mógł znaleźć w Starbucks dokładnie to czego potrzebuje – mówi Vedran Modric, dyrektor operacyjny Starbucks Polska.

Z kolei dla gości pracujących zdalnie, którzy często nie mają możliwości wstąpienia po swoją ulubioną kawę, Starbucks już od kilku lat dynamicznie rozwija kanał delivery. Do tej pory marka współpracowała już z największymi platformami do zamawiania posiłków, takimi jak: Glovo, Uber Eats, Pyszne.pl. A od 2023 można zamawiać napoje i przekąski także za pośrednictwem platform Wolt oraz Bolt.

Jeszcze bliżej potrzeb

Jedną z ważniejszych i długo wyczekiwanych zmian w mijającym roku było wprowadzenie możliwości zamiany mleka do kawy na dowolny roślinny napój bez dodatkowych opłat. Wydarzyło się to już w styczniu 2023, tak więc za chwilę minie rok, odkąd możemy się cieszyć jeszcze większymi korzyściami z personalizacji.

W listopadzie z kolei miła niespodzianka czekała użytkowników programu lojalnościowego Starbucks®Rewards. Mogą oni w dużo łatwiejszy sposób zbierać gwiazdki za zamówienia i wymieniać je na nagrody. Nie trzeba już bowiem wpłacać środków na kartę bądź aplikację Starbucks, wystarczy skanować odpowiedni kod przy każdym zamówieniu, by zebrać nowe punkty.

Jeszcze więcej Starbucks

Mijający rok to również start komunikacji marki na kanale TikTok. Przy tej okazji marka zorganizowała wydarzenie promujące letnią ofertę napojów. W trakcie spotkania goście mogli spróbować nowości w towarzystwie gwiazd polskiego TikToka.

To był bardzo intensywny czas pełen nowości. Jednak fani Starbucks niezmiennie znajdują tutaj również klasyki, za które uwielbiają markę oraz aktywności, z którymi kojarzona jest od lat: „Zabierz fusy do domu” czy „Z własnym kubkiem”. Starbucks może też pochwalić się kilkuletnią już współpracą z aplikacją “Too Good To Go”.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad-grudzień 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

O AmRest

Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne.

Źródło: Starbucks Polska

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 27.12.2023
Aktualizacja: 27.12.2023