Stephen Alden dyrektorem generalnym Raffles i Orient Express

Udostępnij artykuł
Grupa Accor ogłosiła, że 3 maja Stephen Alden obejmie stanowisko dyrektora generalnego Raffles i Orient Express. Będzie podlegał bezpośrednio Sébastienowi Bazinowi, prezesowi i dyrektorowi generalnemu oraz zostanie członkiem Komitetu Wykonawczego Grupy.

Alden, który w 2017 roku stworzył i wprowadził na rynek markę Dedica Anthology z portfolio obejmującym dziewięć wyjątkowych nieruchomości w całej Europie, pokieruje teraz markami Raffles i Orient Express. Będzie je rozbudowywał dzięki wyjątkowym programom, kulturze dedykowanych zespołów, a także przyspieszonemu wzrostowi.

Cieszymy się, mogąc powitać Stephena, wysoko cenionego i wizjonerskiego lidera, w międzynarodowej branży luksusowych hoteli. Dzięki jego doświadczeniu i wiedzy nasza marka Raffles będzie dalej się rozwijała. Natomiast wyczekiwane wprowadzenie na rynek marki hotelowej Orient Express okaże się ogromnym sukcesem – powiedział Sébastien Bazin, prezes i dyrektor generalny Accor.

To zaszczyt przejąć stery nad tymi dwiema wspaniałymi markami. Z niecierpliwością czekam na kolejny etap. Ścisłą współpracę ze wszystkimi zespołami funkcjonalnymi i operacyjnymi oraz korzystanie z wyjątkowych talentów i zasobów Accor na całym świecie. Mamy wyjątkową możliwość zwiększenia tempa rozwoju Raffles. Jak również ponownego ożywienia marki Orient Express. Z powodzeniem przenosząc jej blask i ponadczasowe walory do hoteli nowej generacji, począwszy od naszej pierwszej nieruchomości w Rzymie. – podkreślił Stephen Alden, dyrektor generalny Raffles i Orient Express.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

Stephen kształcił się w Szwajcarii i przeniósł się do branży luksusowych hoteli, w której od tamtej pory rozwija swoją karierę. Razem ze Starwood otworzył St Regis w Nowym Jorku. Kierował markami St Regis, a także Luxury Collection na całym świecie. Przez dziewięć lat był dyrektorem generalnym Maybourne Hotel Group, której flagowymi obiektami są Claridge’s, The Connaught i The Berkeley. W 2016 roku został dyrektorem generalnym The SET. Właściciela i operatora hoteli Cafe Royal w Londynie, The Conservatorium w Amsterdamie, a także Lutetia w Paryżu.

Stephen zasiadał w zarządach Walpole British Luxury (Londyn) i London First, a także Ferragamo’s Lungarno Collection (Florencja). W 2002 roku otrzymał honorowy tytuł „Console di Roma” za renowację hotelu César Ritz Grand, zakończoną przed obchodami Giubileo 2000.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.04.2021
Aktualizacja: 30.04.2021