Stop Cafe: już 422 kąciki na stacjach

Udostępnij artykuł

– Koncepty Stop Cafe i Stop Cafe Bistro powstały z myślą o dostosowaniu oferty gastronomicznej dostępnej na stacjach PKN Orlen do ogólnoświatowych trendów, w których stacje paliw oferują coraz większy wybór produktów delikatesowych i coraz szerszy zakres usług – mówi Piotr Sznigirewicz, dyrektor Biura Towarów Pozapaliwowych i Zarządzania Kategoriami.

– Prace nad przygotowaniem oferty trwały blisko półtora roku. Ten kompleksowy projekt wymagał wygospodarowania miejsca na stacjach, opracowania ich wizualizacji i zakupu specjalnych urządzeń gwarantujących utrzymywanie bardzo wysokiej jakości serwowanych potraw – dodaje Sznigirewicz.

Pierwsze Stop Cafe w Polsce otwarte zostało pod koniec stycznia 2008 r. w Warszawie, przy ul. Powązkowskiej. Koncept szybko zyskał uznanie w oczach klientów stacji Orlen. Wkrótce lawinowo zaczęto uruchamiać kolejne punkty. Pod koniec 2008 roku było już 409 kącików kawowych Stop Cafe oraz 26 punktów Stop Cafe Bistro (z szerszą ofertą). W kolejnym roku przybyło 13 kącików kawowych oraz 124 punkty z ofertą rozszerzoną. W pierwszym półroczu 2010 r. uruchomiono 38 dodatkowych Stop Cafe Bistro.

Obecnie sieć PKN Orlen liczy 422 kąciki Stop Cafe i 188 punktów Stop Cafe Bistro. Jak już informwaliśmy, koncern rozważa również udostępnienie obu formatów gastronomicznych franczyzobiorcom. Decyzji w tej sprawie można spodziewać się w ciągu najbliższych kilku miesięcy.

 

Opublikowano: 16.06.2010
Aktualizacja: 16.06.2010