Sylwester Cacek panelistą na XXI Food Business Forum® 2023

Udostępnij artykuł

Prezes zarządu Sfinks Polska weźmie udział w organizowanym przez redakcję naszego czasopisma Nowości Gastronomiczne i newsowego portalu Horecanet.pl – XXI Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum® 2023. Sylwester Cacek zabierze głos w panelu pt.: „Rynek w czasach weryfikacji – energia, odwaga czy rozsądek”. Tegoroczna edycja najważniejszego w Polsce spotkania restauratorów, inwestorów, kupców oraz dostawców HoReCa odbędzie się 11 września w Sheraton Grand Warsaw.

Sylwester Cacek stanowisko prezesa piastuje, z krótką przerwą, od sierpnia 2011 r., wcześniej na czele zarządu stał również w okresie od czerwca 2009 r. do kwietnia 2010 r., po czym przeszedł do rady nadzorczej tej spółki. Zanim zaangażował się zarządczo i kapitałowo w Sfinks Polska, przez wiele lat współtworzył i zarządzał w randze prezesa grupą kapitałową Dominet, w ramach której poprzez franczyzę rozwijany był ogólnopolski Dominet Bank. W 2007 r. Dominet, a wraz z nim Dominet Bank, zostały z sukcesem sprzedane międzynarodowej grupie Fortis. W swojej karierze Sylwester Cacek zasiadał także w radach nadzorczych spółek takich jak: Dominet Bank, Impel. Był udziałowcem klubu piłkarskiego RTS Widzew Łódź.

W programie XXI Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum® 2023:
  • KONFERENCJA z całodziennymi dyskusjami panelowymi przy udziale najwybitniejszych w Polsce praktyków i ekspertów;
  • BUSINESS SPEED DATING – indywidualne, spotkania kilkudziesięciu kupców z sieci gastronomicznych oraz restauracji niezależnych, z dostawcami HoReCa;
  • SEKCJA WYSTAWIENNICZA – zlokalizowana w foyer. Przeznaczona dla dostawców, którzy już na miejscu chcą efektywnie zaprezentować swoją ofertę. Podczas indywidualnych spotkań z: restauratorami niezależnymi, inwestorami, prezesami spółek gastronomicznych i kupców.
  • UROCZYSTA KOLACJA z Galą FOOD BUSINESS AWARDS® 2023 oraz SUPPLIER OF THE YEAR 2023.
XX FOOD BUSINESS FORUM® 2022, Sheraton Grand Warsaw

Tegoroczne rozmowy zdominuje obecna sytuacja, a także intensywna wymiana wzajemnych doświadczeń i wsparcia w tym zakresie. Nie zabraknie pogłębionych analiz, interpretacji obowiązujących przepisów, wniosków i najbardziej realnych prognoz. Jak co roku, jako Organizator, stawiamy wyłącznie na naszą najbardziej efektywną i sprawdzoną formułę wydarzenia. Odbędzie się wyłącznie w wersji stacjonarnej.

Food Business Forum to jedyna w Polsce i najbardziej efektywna platforma dyskusji o tym, co aktualne w branży. Także wymiany doświadczeń wśród inwestorów, niezależnych właścicieli lokali gastronomicznych i dyrektorów sieci, ekspertów oraz dostawców. Mają niebywałą i realną szansę na pozyskanie tzw. kontraktów roku. Dzięki dwudziestoletniej tradycji udało nam się stworzyć, i co roku organizować, najwyżej oceniane, oczekiwane wydarzenie branży w tym kraju – mówi Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B.

Tymczasem już dziś serdecznie zapraszamy dostawców HoReCa do współpracy i potwierdzania udziału. Tylko teraz najlepsze lokalizacje stoisk oraz niższe przedziały cenowe!

WWW.FOODBUSINESSFORUM.COM

Co roku w indywidualnych rozmowach z dostawcami na temat możliwości współpracy, biorą udział wyłącznie osoby bezpośrednio odpowiedzialne za inwestycje będące w przygotowaniu; wyposażenie, zakupy i modernizacje w sieciach gastronomicznych oraz lokalach niezależnych.

Kontakt – BROG B2B
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
tel. 664 463 083
z.pak@brogb2b.pl

Karolina Stępniak
dyrektor wydawnicza
tel. 664 463 096
k.stepniak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 23.08.2023
Aktualizacja: 23.08.2023