Szalona rekrutacja do nowego Moxy

Udostępnij artykuł
Moxy Poznań Airport, nowy hotel przy lotnisku Poznań-Ławica, przeprowadził nietypową akcję rekrutacyjną. Obiekt, który swe usługi kieruje przede wszystkim do osób młodych duchem, poszukiwał załogi na Nocnym Targu Towarzyskim. Otwarcie nastąpi jeszcze tej jesieni.

Impreza rekrutacyjna hotelu odbywała się w miejscu tak nietypowym jak sam hotel – w starych halach naprawczych PKP, na Nocnym Targu Towarzyskim, który w okresie letnim cieszy się niesłabnącą popularnością, nie tylko wśród Poznaniaków, ale także wśród turystów odwiedzających to miasto. W industrialnych halach, w których mieści się NTT, hotel Moxy zbudował kolorową strefę, która, podobnie jak hotel, miała służyć rozrywce. Pod różowym neonem Moxy cały wieczór odbywały się rozmowy rekrutacyjne, ale także inne aktywności. Odwiedzający stoisko Moxy mogli spróbować swoich sił w twisterze, skorzystać z malowania twarzy i ciała oraz zrobić pamiątkowe zdjęcia. Dodatkową atrakcją był dwumetrowy różowy miś, który chętnie pozował do zdjęć z osobami biorącymi udział w rozmowach rekrutacyjnych.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE – RAPORT 2019
>kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem<

Skąd pomysł na taką nietypową rekrutację? Marka Moxy stawia na młodych ludzi, którzy są bardzo otwarci, kontaktowi i optymistyczni. Hotelem kieruje nie dyrektor, a Kapitan, natomiast personel to Załoga. Pracownicy są wielozadaniowi, a ich wspólną cechą jest pogoda ducha. Dlatego bez wahania postawiono na Nocny Targ Towarzyski, który skupia pozytywnych ludzi, którzy lubią dobrą zabawę.

Hotel Moxy Poznań Airport otworzy się jeszcze w tym roku. Jest to drugi, po hotelu Moxy Katowice Airport, hotel tej marki należący do Polskiego Holdingu Hotelowego. Marka należy do sieci Marriott International, największej sieci hotelarskiej na świecie. Marka Moxy to przede wszystkim przestronne i atrakcyjne powierzchnie wspólne oraz pokoje pełne sprytnych rozwiązań. Poznański Moxy swym wystrojem nawiązuje do lokalnych zakładów metalurgicznych Hipolita Cegielskiego. Hotel zaoferuje 120 pokoi, salę konferencyjną i 2 kameralne salki spotkań oraz recepcję z całodobowym barem, gdzie każdy meldujący się gość otrzyma powitalnego drinka.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 06.09.2019
Aktualizacja: 06.09.2019