[SPECJALNIE DLA NAS] Biorąc pod uwagę duże zmiany, jakich doświadczyliśmy w branży na przestrzeni ostatnich lat, jest wiele tematów, na których skupiamy się wspólnie z naszymi klientami. Pracujemy nad zapewnieniem hotelom różnorodnych rozwiązań technicznych, które pomogą im między innymi zarządzać i pracować nad danymi, wypełnić luki informacyjne i potencjalnie zmniejszyć zależność od OTA – mówi Marta Makarewicz, Regional Manager Shiji Poland.

Wkład Shiji w dzisiejsze wyzwania branżowe dotyczy koncepcji „Przejrzystego Gościa” (Transparent Guest aka Single Guest Profile), która do tej pory była nieuchwytną ideą, że można mieć jeden profil gościa ze wszystkimi ważnymi informacjami. Z punktu widzenia systemów, jest to pojedynczy profil gościa, ale z punktu widzenia hotelarza, chodzi o poznanie gościa na każdym etapie jego podróży w hotelu. Podczas, gdy ta koncepcja była trudna do osiągnięcia zaledwie dwa lata temu, dzisiaj jest to możliwe.
Dzięki różnorodności rozwiązań, jakie Shiji Group oferuje hotelarzom, otwartości na integracje poprzez API i swoje doświadczenie jesteśmy w stanie wesprzeć ich w cyfryzacji doświadczeń gości, zwiększenia satysfakcji oraz zwiększeniu przychodów.
Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Pandemia wywołała ewolucję, wpływając na różne biznesy hotelarskie w różny sposób. Podczas, gdy podróże służbowe ucierpiały, niektóre hotele w destynacjach wypoczynkowych poradziły sobie całkiem nieźle. Wygląda na to, że hotelarze, którzy już wcześniej byli zaangażowani i proaktywni w swoich operacjach hotelowych, odnieśli sukces podczas pandemii, podczas gdy firmy, które wahały się przed podjęciem działań w czasie pandemii ucierpiały bardziej.
Efektem pandemii jest nie tylko problem ze znalezieniem pracowników do obsługi hoteli, ponieważ wiele osób przeniosło się do innych branż, ale także oczekiwania gościa względem zachowania bezpieczeństwa oraz hotelarzy względem cyfryzacji branży. Idzie za tym znaczący rozwój aplikacji skierowanych do gości, co pozwala na więcej bezdotykowych interakcji i samodzielnych doświadczeń, zapewniając jednocześnie, że wrażenia gości nie zostały zmniejszone.
Bezpieczeństwo gości i prywatność są głównymi trendami. Hotele muszą stosować technologię, która zapewnia bezpieczeństwo danych swoich gości, zwłaszcza jeśli integrują się z aplikacjami innych firm. Hotele mogą wygodnie dodawać nowe narzędzia do swojego zestawu technologicznego, wiedząc, że ich dane i dane gości pozostaną bezpieczne.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.