Temat ekspresów i naturalnych dodatków do pieczywa w najnowszym Sweets & Coffee

Udostępnij artykuł
Poza tym w numerze także: Instagram jako narzędzie komunikacji oraz propozycje nowości w lodziarniach na sezon 2019. Na okładce numeru Mateusz Sielecki – dyrektor operacyjny Starbucks Polska i Adam Mularuk – prezydent marki w AmRest. Zachęcamy do reklamy kontekstowej w ramach poszczególnych działów, a tym samym efektywnej inwestycji  przekładającej się na wymierne korzyści marketingowe.

Jak w każdym wydaniu na naszych Czytelników czekać będą praktyczne wskazówki i porady dotyczące zaopatrzenia, wyposażenia i zarządzania biznesem.

Serdecznie zapraszamy do współpracy firmy, którym zależy na dotarciu ze swoją ofertą produktów lub usług do decyzyjnych profesjonalistów sektora HoReCa.
Uwaga! Ostatnie zlecenia na reklamę przyjmujemy do 30 kwietnia.

 

Czasopismo wydawane jest przez BROG B2B – media efektywnej komunikacji – właściciela magazynów: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee, Stacja Benzynowa & Convenience Store, portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Paliwowego PetroTrend.

Kontakt – BROG B2B
Biuro Reklamy:
Zbigniew Pąk, dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

Redakcja:
Milena Kaszuba-Janus
redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne
664 463 066, 22 290 66 11
m.kaszuba@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 24.04.2019
Aktualizacja: 25.04.2019