The Burgers by Sphinx z nowym lokalem

Udostępnij artykuł

Nowy lokal The Burgers by Sphinx rozpoczął działalność w Centrum Handlowym Auchan Komorniki przy ul. Głogowskiej. To lokal sieci rozwijanej przez giełdową grupę Sfinks Polska. Jest to jednocześnie kolejna restauracja tej marki otwierana w ostatnim czasie – pod koniec lipca ruszył The Burgers by Sphinx w Gorzowie Wielkopolskim.

Oferta The Burgers by Sphinx to przede wszystkim dania w stylu street food, zarówno mięsne, jak i wegetariańskie. Goście, oprócz burgerów, mogą spróbować „Wypasionych Frytek” z różnymi dodatkami takimi jak guacamole, salsa, bekon czy sos serowy. W menu znajdują się także chrupiące przekąski, bagietki i bajgle. W wystroju lokalu wzrok przyciąga przede wszystkim charakterystyczny czerwony kontuar z logo sieci. The Burgers by Sphinx w Komornikach działa od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00.

Ostatnie miesiące to dla nas czas intensywnego rozwoju. Oprócz dwóch najnowszych restauracji The Burgers by Sphinx, otworzyliśmy również nowe lokale Sphinx w Rzeszowie i Poznaniu. Wkrótce planujemy otwarcia w Opolu, Łubnej koło Warszawy oraz Jarocinie. Prowadzimy także rozmowy z restauratorami, którzy chcą dołączyć do naszej sieci franczyzowej. Mamy pozytywne doświadczenia z takimi przekształceniami, ponieważ nasze dane pokazują, że restauracje po dołączeniu do sieci mogą zwiększyć swoje przychody nawet o 185% – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.                                                                                                            

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<

O Grupie Sfinks Polska

Grupa Sfinks Polska zarządza 106 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 70 restauracji Sphinx (segment casual dining), siecią 30 pubów Piwiarnia (segment gastro pubów), 3 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i Lepione&Pieczone by Chłopskie Jadło oraz 3 lokalami The Burgers. Spółka prowadzi też sprzedaż w dostawie w oparciu o marki dostępne w dowozie m.in. Sphinx, The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken czy Da Mamma. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Źródło: Sfinks Polska

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 27.08.2024
Aktualizacja: 27.08.2024