[TYLKO U NAS – RAPORT 2023] Uważnie śledzimy trendy w branży hotelarskiej. Oczywiście utrzymanie czystości i higieny wciąż pozostaje najważniejszą kwestią – jeśli w obiekcie nie są przestrzegane odpowiednie procedury, a higiena nie jest priorytetem, to powinniśmy brać pod uwagę, że goście do nas nie wrócą i mogą dzielić się z innymi swoimi negatywnymi wrażeniami z pobytu – podkreśla Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager Tork w komentarzu do naszego Rynek Hotelarski w Polsce – Raport 2023.

W ostatnich miesiącach osoby zarządzające hotelami kładą szczególny nacisk na zrównoważone podejście do biznesu, ograniczając wpływ ich działalności na środowisko naturalne i klimat.
Zrównoważone podejście prowadzenia hotelu ma swój wydźwięk w zamówieniach, które otrzymujemy. Wybór ekologicznych rozwiązań niesie za sobą oszczędności, jednocześnie ma wymiar wizerunkowy, ponieważ goście zwracają coraz większą uwagę na to, czy hotel prowadzi przyjazne środowisku praktyki.
Wiele hoteli zamieniło jednorazowe kosmetyki łazienkowe w plastikowych opakowaniach na ekonomiczne i przyjazne środowisku dozowniki montowane przy umywalkach i pod prysznicami. Najczęściej wybierane są dyspensery z sensorem, które odmierzają optymalną ilość mydła. Dzięki temu produkt starcza na dłużej, a ilość odpadów zostaje zmniejszona.
RYNEK HOTELARSKI W POLSCE – RAPORT 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<
Od maja 2023 roku w ofercie Tork dostępnych jest 27 dozowników o neutralnej emisji dwutlenku węgla. Emisję ograniczono dzięki wykorzystaniu do produkcji certyfikowanych odnawialnych źródeł energii elektrycznej oraz zrekompensowano projektami klimatycznymi realizowanymi przy współpracy z ClimatePartner – organizacją, która przekazuje środki krajom o niskich dochodach oraz wspiera społeczności w ograniczaniu i dostosowywaniu się do zmian klimatycznych. Wyposażenie hotelu w neutralne węglowo dyspensery jest niewątpliwie wyrazem zaangażowania w ochronę klimatyczną.
Osoby odpowiedzialne za wyposażenie hoteli w produkty higieniczne, przy zakupie zwracają uwagę jaki procent składników produktu, np. mydła, jest pochodzenia naturalnego. Poza tym często sprawdzają jaki ekocertyfikat dany produkt posiada. Umożliwia to wybór bardziej wartościowych rozwiązań oraz daje gwarancję, że zostały one wyprodukowane bez szkodliwego wpływu na środowisko.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione