Tymoteusz Skuza w zespole Dobrego Hotelu

Udostępnij artykuł
Związany z branżą hotelarską od 20 lat, ostatnio m.in. z siecią Puro Hotels, Tymoteusz Skuza właśnie objął stanowisko dyrektora handlowego w firmie Dobry Hotel.

Tymoteusz Skuza karierę zawodową rozpoczynał w biurze Lufthansa City Center we Wrocławiu (2000-2002), natomiast swoją przygodę hotelarską w dziale sprzedaży centrali Qubus Hotel Management we Wrocławiu (2002-2007), by następnie od 2007 do 2012 roku jako dyrektor sprzedaży kierować rozwojem i sprzedażą sieci Focus Hotels.

Od 2012 do 2019 roku związany z siecią Puro Hotels. Przez siedem lat jako dyrektor sprzedaży odpowiedzialny z sukcesami za rozwój brandu, otwarcia kolejnych hoteli Puro w Polsce oraz zarządzanie sprzedażą w centrali firmy w Warszawie oraz w hotelach sieci Puro(Wrocław, Kraków, Poznań, Gdańsk, Kraków Kazimierz, Łódź, Warszawa).

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2020
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Przez ostatnie 10 miesięcy dyrektor sprzedaży i marketingu w litewskiej spółce Apex Alliance Hotel Management zarządzającej hotelami na Litwie, Łotwie i w Rumunii. Pracując w Centrali firmy w Wilnie odpowiedzialny m.in. za otwarcia oraz sprzedaż: Hilton Garden Inn Bukareszt Old Town, Courtyard by Marriott Wilno, Hilton Garden Inn Wilno City Center, Hilton Garden Inn Bukareszt Airport, Hilton Garden Inn Ryga Old Town, Courtyard by Marriot Bukareszt Floreasca, Moxy Bukareszt Old Town, Moxy Kowno.

Prywatnie – szczęśliwy mąż i ojciec 2 synów (4 i 16 lat), miłośnik zwierząt (właściciel psa i kota). Pasje to podróże z rodziną (dalekie i bliskie), pływanie, piłka nożna, narty, książki (polskie i skandynawskie kryminały), kino. Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 22.09.2020
Aktualizacja: 22.09.2020