UKOI – projekt Nikodema Rozbickiego i Bartłomieja Kraciuka już gotowy

Udostępnij artykuł

Pierwszy domek UKOI przeszedł prawidłowo wszystkie testy i jest gotowy na przyjęcie gości. Jest całoroczny i będzie przyjmował gości także zimą.

ukoi

Na porośniętej gryką i winogronami działce w okolicach Kazimierza Dolnego stanął pierwszy egzemplarz domku zaprojektowanego na zlecenie ODPOCZNIJ. Spółki, którą Kraciuk i Rozbicki powołali do rozwinięcia projektu w sieć takich domków rozsianych po całej Polsce. Inspiracją dla projektu był w znacznej mierze sukces Bookworm Cabin. Poprzedniego projektu Kraciuka, który w ciągu paru lat z leśnej chatki do czytania stworzył rozpoznawalną markę o światowym zasięgu.

UKOI to kompletny projekt sieci mikrohoteli z widokiem na naturę. Oparty jest na mobilnym domku o powierzchni około 14m2, który nie wymaga pozwolenia na budowę. Czas od rozpoczęcia produkcji do ustawienia na działce wynosi około 90 dni. Celem było stworzenie najszybciej skalowalnego produktu – łatwego w powielaniu i szybkiego we wdrażaniu.

Nazwa UKOI pochodzi od słowa “koić” – wpływać łagodząco, uspokajać.

W świecie pędzącym bez opamiętania dajemy chwilę wytchnienia. Gwarantujemy, że ogromne okno do patrzenia w niebo, to najlepsze zastępstwo dla ekranu smartfonaopowiada Nikodem Rozbicki.

Jak wygląda domek?

Domek ma nieco ponad 14 metrów kwadratowych powierzchni użytkowej. To przestrzeń porównywalna z pokojem hotelowym. Mieści się tam łazienka z prysznicem i WC, aneks kuchenny, oraz dwuosobowe łóżko pod ogromnym oknem, z którego rozpościera się widok na pola i gwiazdy.

UKOI to dom na kołach, dzięki czemu może z łatwością stanąć w odosobnionym miejscu. Moduły budowane są w nowoczesnej fabryce. Precyzja wykonania to mniej odpadów produkcyjnych, szybki i powtarzalny proces, zwiększona żywotność elementów oraz zmniejszone straty ciepła podczas użytkowania gotowego domku. Sama instalacja domków odbywa się zgodnie z zasadą 3 x zero: zero betonu, zero buldożerów, zero wycinania drzew. 

Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Rynek Hotelarski w Polsce RAPORT 2022

Tym przedsięwzięciem pokazujemy, że z troską o naturę można zarówno spędzać czas, jak i rozwijać biznesmówi Bartłomiej Kraciuk.

Ostatnie miesiące poświęciliśmy na przygotowania do dalszego rozwoju. Mamy gotowy  i dopracowany pierwszy domek UKOI oraz otwarte zlecenie na produkcję kolejnych. Zabezpieczyliśmy też najbardziej malownicze działki, które są gotowe na przyjęcie naszych domkówdodaje Kraciuk.

Na platformie Beesfund w ten piątek rozpocznie się publiczna emisja akcji spółki ODPOCZNIJ S.A., która w ten sposób chce pozyskać inwestorów na dalszy rozwój.

Domki są całoroczne i będą przyjmować gości także zimą. Partnerem pierwszego domku jest marka OMNIRES – polski producent armatury, który wyposażył łazienkę i kuchnię domu w dopasowane estetycznie elementy.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 14.09.2022
Aktualizacja: 15.09.2022