Vienna House Easy Cracow świętuje zakończenie renowacji

Udostępnij artykuł
Hotel Vienna House Easy Cracow przeszedł generalną renowację i przemienił się w obiekt, który idzie z duchem czasu. W zeszłym roku odnowiono pokoje, w tym przyszła kolei na przestrzeń publiczną: restaurację, bar, sale konferencyjne i lobby. Z tej okazji 13 czerwca odbył się wieczorny koktajl, w którym wzięło udział ponad 150 gości, w tym reprezentacja naszej redakcji.
Na scenie od lewej: Rupert Simoner, CEO Vienna House, Ewa Nowakowska, dyrektor hotelu
oraz Tomasz Piórkowski, dyrektor regionalny

Przestrzeń wypoczynkowa w lobby jest niczym domowy salon. Strefa coworkingowa przed salami konferencyjnymi daje przestrzeń do pracy. Mnóstwo zieleni, naturalne materiały, światło i kolory dominują w wystroju wnętrz. Dzięki mobilnemu concierge goście mogą łatwo skontaktować się z recepcją. Mogą też spróbować regionalnych i lokalnych produktów na śniadaniach, w karcie menu i podczas przerw kawowych na konferencjach. Taki jest Vienna House Easy Cracow po generalnej renowacji, która sprawiła, że hotel nabrał lekkości i świeżości.

– Vienna House Easy to linia hoteli, którą wyróżnia miejski styl, lokalny duch i przytulność. To miejsca, gdzie goście czują się jak w domu i otoczeni są rodzinną atmosferą. Renowacja Vienna House Easy Cracow sprawiła, że hotel przemienił się w przystań, która idzie z duchem czasu – podkreśla z dumą Ewa Nowakowska, dyrektorka generalna hotelu. Dodaje: – To już nie jest ten sam hotel. W zeszłym roku wyremontowaliśmy wszystkie piętra hotelu i pokoje, w tym roku odmieniliśmy przestrzenie wspólne. Jestem przekonana, że te zmiany zostaną docenione przez naszych klientów i gości i pozytywnie wpłyną na wyniki hotelu.

Miejsce, gdzie chce się spotkać

Rupert Simoner, CEO Vienna House, twierdzi, że „sercem hotelu jest lobby”. Podążając za tym przekazem, lobby Vienna House Easy Cracow zostało zaaranżowane jak komfortowy salon w domu, z kilkoma kanapami, stolikami kawowymi i fotelem bujanym. Przestrzeń zamyka wysoki do sufitu regał z książkami i roślinami, które widać również na filarach oraz w recepcji. Znajduje się tu też minisklepik z produktami, które mogą się przydać gościom – regionalnymi pamiątkami, przekąskami i napojami.

Kolorystyka oraz światło jest niezwykle ważnym elementem wystroju wnętrza nie tylko lobby, ale również restauracji i lobby baru. Pastelowy turkus i żółty zestawiono z naturalnym drewnem i industrialnymi czarnymi lampami. Drewniane elementy zostały również wykorzystane jako elementy dekoracyjne w restauracji, a zabudowa baru nawiązuje do stylu „foodtruckowego”. Restauracja oferuje śniadania niczym z lokalnej piekarni – ze świeżym lokalnym chlebem, pachnącą kawą z ekspresu, dżemami domowej roboty i jajkami tylko „od szczęśliwych kur”. W menu à la carte znajdują się przede wszystkim dania kuchni polskiej w lżejszej, świeżej odsłonie zaproponowanej przez szefową kuchni Małgorzatę Strzelecką.

Miejsce, gdzie odkrywa się nowe możliwości

Zmiany nie ominęły również centrum konferencyjnego, które w całości zostało odświeżone. Wszystkie sześć sal z dostępem do światła dziennego zyskało w pełni zaciemniające zasłony, a ścianki działowe dają pełną swobodę w kreatywnej aranżacji przestrzeni. Zakupiono nowoczesny sprzęt multimedialny, a trzy największe sale wyposażono w inteligentny panel sterowania z wbudowanym systemem audiowizualnym. Stworzono również strefę coworkingową, a goście – nie tylko konferencyjni – mogą również odpocząć na wewnętrznym tarasie.

– Dajemy naszym gościom jak najwięcej możliwości i jesteśmy dla nich jak lokalny gospodarz. W mobilnym concierge znajdą oni wiele wskazówek, co zobaczyć w Krakowie. Do ich dyspozycji oddajemy rowery, dzięki którym mogą poznać Kraków z innej perpektywy – bez dodatkowych opłat.” – podkreśla Ewa Nowakowska.

Specjalnie z okazji ponownego otwarcia

13 czerwca Vienna House Easy Cracow uroczyście zaprezentował swoje nowe wnętrza ponad 150 partnerom biznesowym, klientom i gościom podczas wieczornego koktajlu. Wieczór upłynął w gorącej atmosferze z tanecznym pokazem, muzyką na żywo, pokazem kulinarnym i kuluarowymi rozmowami na hotelowym tarasie.

Z okazji ponownego otwarcia Vienna House Easy Cracow przygotowuje również specjalną promocję „Embrace The New”, którą można rezerwować bezpośrednio na www.viennahouse.com. Goście poza specjalną ceną – 49 EUR za pokój 1-os. lub 59 EUR za pokój 2-os. – dostają dostęp do specjalnego „lounge room” z przekąskami oraz zniżką 20 proc. zniżki na wszystkie drinki i napoje alkoholowe.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 17.06.2019
Aktualizacja: 17.06.2019