Rozpoczyna sezon letni z nowymi propozycjami w wagonach gastronomicznych. Podróżujący pociągami kategorii EIP (Express Intercity Premium), EIC (Express Intercity) oraz IC (Intercity) mogą liczyć na kulinarne nowości.

Nowe menu dostępne w wagonach gastronomicznych to kolejny krok w realizacji szeroko zakrojonej strategii poprawy jakości i spójności usług świadczonych pasażerom przez WARS w ramach Grupy PKP.
Letnia odsłona oferty, wprowadzana pod hasłem „Kolej na lato”, kontynuuje kierunek zapoczątkowany przez kampanię „Kolej na kawę” – pierwszą, ogólnopolską aktywację promującą nową kawę serwowaną w pociągach WARS.
Kampania „Kolej na Lato” to nie tylko letnie podróże i kawa o nowej jakości, ale także zupełnie nowe smaki na pokładach pociągów. WARS prezentuje odświeżone menu.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec-kwiecień 2025
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Chcemy, aby podróż koleją była nie tylko wygodna, ale i smaczna. Nasze nowe propozycje w menu powstały z myślą o różnorodnych gustach kulinarnych naszych pasażerów – od klasycznych smaków po lekkie, letnie opcje – mówi Edyta Płuciennik – Skalska rzecznik prasowy WARS.
W pociągach EIP i EIC pasażerowie mogą spróbować m.in.: naleśników ze szpinakiem, francuskich rogalików z różnorodnymi dodatkami, kolorowych bowli z ciecierzycą lub łososiem, wyrazistej sałatki z kurczakiem i marynowaną rzodkwią, kultowych placków ziemniaczanych z gulaszem i ogórkiem kiszonym, klasycznego kotleta mielonego z buraczkami.
W pociągach kategorii IC pojawiły się natomiast: naleśniki ze szpinakiem, tortille z kurczakiem lub z szynką i serem, sałatka z kurczakiem, grillowany filet z kurczaka, i na deser – domowa szarlotka.
Wszystkie dania zostały przygotowane z myślą o sezonowości, jakości i różnorodności – tak, by każdy pasażer mógł znaleźć coś dla siebie.
Wprowadzenie letniego menu to nie tylko zmiana w ofercie kulinarnej, ale element szerszej strategii modernizacji usług świadczonych przez WARS w ramach Grupy PKP. Spółka konsekwentnie realizuje kierunek rozwoju skoncentrowany na podnoszeniu jakości obsługi klienta, dostosowywaniu produktów do zróżnicowanych oczekiwań pasażerów oraz budowaniu pozytywnego doświadczenia podróżnego.
Gastronomia kolejowa ma dziś ogromny potencjał. Inwestujemy w jej rozwój, ponieważ wiemy, że współczesny pasażer oczekuje nie tylko punktualności i wygody, ale także jakości w każdym aspekcie podróży – komentuje Mikołaj Pawlak dyrektor wykonawczy WARS.
– Nowe menu to krok w stronę standaryzacji i profesjonalizacji naszych usług, również w kontekście partnerstw biznesowych, konferencji na torach i podróży służbowych.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.