Marka Wendy’s ogłosiła podpisanie dwóch nowych umów z franczyzobiorcami na utworzenie setek restauracji w Irlandii i Rumunii w ciągu najbliższych dziesięciu lat. To debiut marki Wendy’s w obu krajach, a pierwsze restauracje mają tam zostać otwarte w 2025 roku. W 2021 roku Wendy’s zawitała ponownie do Wielkiej Brytanii, gdzie przygotowuje się do rozbudowy sieci do 400 lokali. Spółka aktywnie poszukuje też franczyzobiorców, planując rozszerzyć sieć restauracji na innych rynkach w Europie, m.in. w Polsce i Czechach. Kandydaci powinni wykazać się bogatym doświadczeniem operacyjnym, znajomością lokalnego rynku oraz udokumentowaną historią dynamicznego rozwoju marek.
W 2021 roku Wendy’s ponownie zawitała do Wielkiej Brytanii, tworząc bazę do przyszłej ekspansji w Europie. Spółka przewiduje, że do końca roku liczba restauracji w jej brytyjskiej sieci wzrośnie aż do 50, a w planach ma już też dalszą rozbudowę do 400 lokali. Wendy’s wspólnie z franczyzobiorcami cały czas zwiększa aktywność na rynku brytyjskim – także na północy kraju, gdzie latem otwiera restaurację w Liverpoolu. Aby móc rozwijać się w całej Europie, spółka zainwestowała też znaczne środki lokalnie, m.in. w sprawny łańcuch dostaw, regionalne zespoły operacyjne oraz współpracę z najlepszymi agencjami marketingowymi i kreatywnymi.
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj-czerwiec 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<
“Kontynuujemy naszą podróż, aby stać się marką o coraz większym znaczeniu globalnym, dlatego kraje europejskie są priorytetowymi, strategicznymi rynkami wzrostu i pomogą nam rozszerzać obecność Wendy’s na arenie międzynarodowej. Aby przyspieszyć ten proces, koncentrujemy się na budowaniu relacji z franczyzobiorcami, którzy podzielają nasze ambicje i chcą budować zasięg restauracji Wendy’s na całym kontynencie” – mówi E.J. Wunsch, prezes zarządu Wendy’s.
“To fantastyczny okres dla zespołu Wendy’s w Europie. Nasza sieć dynamicznie się powiększa, a fani i klienci stale pytają, gdzie się otworzymy tym razem. Jesteśmy gotowi sprostać ich zapotrzebowaniu, otwierając restauracje Wendy’s w kolejnych lokalizacjach, a tym samym serwując świeże i smaczne jedzenie wysokiej jakości europejskim konsumentom w miejscach, gdzie żyją, pracują i wypoczywają.” – mówi Michael Clarke, dyrektor zarządzający Wendy’s na Europę.
O Wendy’s
Słynie głównie z hamburgerów ze świeżej wołowiny serwowanych na zamówienie prosto z grilla. W bogatym menu można znaleźć takie pozycje jak Baconator®, Dave’s Single™, Spicy Chicken Sandwich czy deser Frosty® – którego konsystencja umożliwia zarówno jedzenie łyżką, jak i picie przez słomkę. W ponad 30 krajach świata działa ponad 7100 restauracji Wendy’s, przy czym marka konsekwentnie realizuje ambitne plany coraz szybszego wzrostu i ekspansji międzynarodowej.
Udział zagranicznych lokali w planie rozwoju marki do 2025 roku wynosi 70%. Wendy’s przewiduje szereg coraz szerzej zakrojonych działań, które mają przynieść szybką rozbudowę sieci i wyraźne postępy w realizacji długoterminowych planów. W 2023 roku Wendy’s po raz 13. z rzędu odnotowała globalny wzrost rocznej sprzedaży i coraz szybciej rozwija się na całym świecie dzięki trwałym relacjom ze współpracującymi z marką franczyzobiorcami i dostawcami.
Źródło: Wendy’s
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.