Cieplejsze dni tuż tuż, a wraz z nimi zbliża się okazja, by spróbować czegoś nowego. Bariści Starbucks doskonale o tym wiedzą, dlatego w wiosennym menu przygotowali pełno smakowitych propozycji, które umilą słoneczny poranek. Już od 5 marca Starbucks zaprasza na wiosenne odkrywanie smaków.
Zbliżająca się wiosna powoli przywraca wszystko do życia po okresie zimowej hibernacji, sprawiając, że mamy ochotę na coś nowego i świeżego. Dlatego o tej porze roku zamiast sięgać po gorące napoje, coraz chętniej wybieramy te, które przynoszą ochłodę i orzeźwienie. W wiosennym menu Starbucks każdy miłośnik kawy znajdzie ciekawe propozycje w wersji zimnej i gorącej.
Smak wiosny na ciepło lub zimno
Pierwsze promienie słońca, śpiew ptaków i… Iced Caramelised Macadamia Oat Shaken Espresso od Starbucks. Ten napój to połączenie delikatnej kawy, kremowego napoju owsianego i słodkich nut karmelu i orzechów makadamia.
Linia Iced Shaken Espresso zadebiutowała w Starbucks dwa lata temu i natychmiast podbiła serca gości. W nowej wiosennej odsłonie, Iced Caramelised Macadamia Oat Shaken Espresso zapewnia jeszcze więcej orzeźwienia.
Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
W tej serii, bazującej na jasno palonej kawie Starbucks Blonde® Espresso, nasi goście cenią sobie przede wszystkim wyjątkowe dopasowanie tworzonych ręcznie warstw. Dzięki oryginalnej technice napój chłodzi się szybko i pozwala idealnie połączyć się wszystkim składnikom, wydobywając z nich pełnię smaku. Z ogromnym doświadczeniem naszych baristów i kawowym rzemiosłem w sercu marki, napoje Starbucks Iced Oat Shaken Espresso są symbolem jej dziedzictwa, które prowadzi nas już od ponad 50 lat – mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks Polska.
Truskawkowe dopasowanie
Dla poszukujących absolutnej nowości sezonu, Starbucks przygotował propozycję bez kawy! Iced Strawberry Matcha Latte to połączenie łagodnej matchy, zakończonej waniliowym akcentem, z truskawkową pianką, która dodaje jej oryginalnego smaku. Obok takiego napoju nie sposób przejść obojętnie.
Doskonała kawa – nie tylko w kawiarni
Nowa oferta Starbucks to nie tylko napoje dostępne w kawiarniach. To także sezonowa kawa ziarnista, którą można zabrać ze sobą do domu i celebrować wiosnę w zaciszu własnego mieszkania. W marcu w ofercie kawiarni znaleźć można Spring Season Blend, w której spotkała się mieszanka ziaren z Ameryki Łacińskiej, Azji i Pacyfiku. To połączenie tworzy propozycję wyróżniającą się słodkimi nutami krzewu miodowego i wyrafinowanym kakaowym akcentem.
Starbucks dla każdego
Bariści Starbucks mogą też dopasować napoje z wiosennej oferty do potrzeb każdego z gości. Dlatego wybór stopnia palenia ziaren, a także zmiana mleka na napój roślinny jest możliwa w przypadku każdego dostępnego napoju bez dodatkowych opłat. Wiele pozycji jest także dostępnych zarówno na ciepło, jak i na zimno! Dlatego warto odwiedzić kawiarnię Starbucks i cieszyć się nadchodzącą wiosną już od 5 marca.
O Starbucks
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience).
O AmRest
Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne.
Źródło: Starbucks Polska
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.