Hotelarz, doradca, właściciel Hotel Life.pl poprowadzi dyskusję pt.: „Efektywne planowanie i zarządzanie kosztami w dobie narastającego kryzysu” podczas organizowanego przez redakcję naszego czasopisma Świat Hoteli i newsowego portalu Horecanet.pl – XVI Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL® 2022. Tegoroczna edycja najważniejszego w Polsce spotkania hotelarzy, inwestorów, kupców, a także dostawców HoReCa odbędzie się 5 grudnia w Crowne Plaza Warsaw – The HUB.

Wojciech Białecki – kariera
Pasjonat hotelarstwa, pracuje w branży turystycznej od 2001 roku. Doświadczenie zdobywał w Polsce i za granicą w hotelach sieciowych i prywatnych. Pracował podczas otwarć hoteli, zmiany brandu i procesów podnoszenia jakości. Od 2019 roku prowadzi firmę doradczą Hotel Life.pl wspierając właścicieli hoteli jako doradca, asset manager, project manager, audytor i szkoleniowiec. Prowadzi warsztaty dla studentów Zarządzania w Turystyce i Sporcie na Uniwersytecie Jagiellońskim.
W panelu „Efektywne planowanie i zarządzanie kosztami w dobie narastającego kryzysu” wezmą udział:
Elżbieta Lendo, prezes zarządu, Hotel Willa Port w Ostródzie, Termy Warmińskie w Lidzbarku Warmińskim; prezes, Polskie Hotele Niezależne
Paweł Lewtak, prezes zarządu Hotele Warszawskie „Syrena”, dyrektor generalny Polonia Palace Hotel
Daniel Łukaszewicz, dyrektor zarządzający, Grupa Dobry Hotel
Ziemowit Majewski, prezes zarządu CITY 88 (Hotel City Park Hotel & Residence, Hotel Royal w Modlinie, Country Park „Pod Gajem”)
Marcin Szymfel, dyrektor generalny Crowne Plaza – The HUB i Holiday Inn Express – The HUB
O Forum
XVI Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL® 2022 to prestiżowe i najważniejsze w Polsce spotkanie profesjonalistów branży. Uczestnikami wydarzenia są przedstawiciele hoteli i obiektów noclegowych w osobach: właścicieli niezależnych, inwestorów; prezesów, dyrektorów i kupców z sieci hotelarskich, a także dostawcy nowoczesnych technologii, zaopatrzenia, produktów lub usług dla sektora HoReCa.
Forum Profit Hotel® to jedyna w Polsce i najbardziej efektywna platforma dyskusji o tym, co aktualne w branży. Także wymiany doświadczeń wśród właścicieli niezależnych i zarządów sieci, ekspertów oraz dostawców, którzy mają niebywałą i realną szansę na pozyskanie tzw. kontraktów roku. Dzięki szesnastoletniej tradycji udało nam się stworzyć, i co roku organizować, najwyżej oceniane i najbardziej oczekiwane wydarzenie branży w tym kraju –mówi Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B.
W programie Forum
- KONFERENCJA z całodziennymi dyskusjami panelowymi przy udziale najwybitniejszych w Polsce praktyków i ekspertów;
- BUSINESS SPEED DATING – indywidualne, spotkania kilkudziesięciu kupców z sieci hotelarskich, a także największych obiektów w naszym kraju z dostawcami HoReCa;
- SEKCJA WYSTAWIENNICZA – zlokalizowana w foyer. Przeznaczona dla dostawców, którzy już na miejscu chcą efektywnie zaprezentować swoją ofertę. Podczas indywidualnych spotkań z: inwestorami, prezesami spółek, a także właścicielami niezależnych obiektów.
- UROCZYSTA KOLACJA z Galą PROFIT HOTEL AWARDS 2022, a także SUPPLIER OF THE YEAR 2022.
UWAGA! W SPRZEDAŻY, SEKCJI WYSTAWIENNICZEJ, POZOSTAŁY NAM TYLKO OSTATNIE WOLNE PRZESTRZENIE POD STOISKA PRZEZNACZONE JEDYNIE DLA SPONSORÓW WYDARZENIA!
Organizatorem jest BROG B2B – media efektywnej komunikacji – właściciel i wydawca m.in czasopisma ŚWIAT HOTELI, NOWOŚCI GASTRONOMICZNE, a także newsowego portalu HORECANET.PL.
Kontakt z Organizatorem
BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
tel. 664 463 083
z.pak@brogb2b.pl
Karolina Stępniak
redaktor naczelna ŚWIAT HOTELI
dyrektor wydawnicza BROG B2B
tel. 664 463 096
k.stepniak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.