Wrześniowe promocje w Max Premium Burgers

Udostępnij artykuł

Max Premium Burgers rozpoczyna jesień wyjątkowymi promocjami. Przez cały wrzesień dostępne będą specjalne zestawy za jedyne 15 zł. W ofercie znajdą się ulubione klasyki gości, w tym opcje wegetariańskie. Promocja obowiązuje we wszystkich restauracjach w Polsce oraz w aplikacji Max’a, z wyłączeniem kanału delivery.

Każdy zestaw zawiera wybranego burgera oraz średni napój, wszystko to w cenie 15 zł. Zamówienia można składać bezpośrednio w kasie, w kioskach samoobsługowych, jak i za pośrednictwem aplikacji Max Express. Promocja nie obejmuje zamówień realizowanych przez partnerów delivery.

W promocyjnym zestawie Max Burgers dostępne są do wyboru:

  • Crispy Chicken ‘n’ Bacon – burger z chrupiącym kurczakiem, bekonem, pikantnym sosem kreolskim, serem Cheddar i świeżymi warzywami w opiekanej na złoto bułce.
  • Frisco – burger z soczystą wołowiną, sosem Original, bekonem, serem Cheddar i świeżymi warzywami w opiekanej na złoto bułce Frisco,
  • Plant Beef – burger z roślinnym Plant Beef, pomidorem, czerwoną cebulą, piklami, sałatą lodową, ketchupem i majonezem bezjajecznym, w opiekanej na złoto bułce.
  • Halloumi – burger z serem halloumi, pikantną salsą jalapeño, majonezem, pomidorem, czerwoną cebulą i sałatą lodową w opiekanej na złoto bułce.

Oferta obowiązuje do 27 września tego roku. Wspierana będzie kampanią mediową na platformach społecznościowych Facebook i Instagram, w reklamach display na stronach internetowych, w aplikacji Yanosik oraz w radiu.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<

O Max Burgers

Max Burgers został założony w Gällivare w 1968 roku przez Curta Bergforsa i Brittę Fredriksson i rozwinął się z małego kiosku z grillem w północnej Szwecji do międzynarodowej sieci burgerów z restauracjami w Szwecji, Polsce, Norwegii i Danii. Ambicją Max jest stać się najlepszą siecią burgerów na świecie poprzez serwowanie najlepszych burgerów w dobry sposób. Zrównoważony rozwój jest naturalną częścią działalności, a jako pierwsza sieć restauracji na świecie, Max zaczął oznaczać swoje menu etykietą klimatyczną w 2008 roku. Od 2006 roku Fair Distribution Foundation przekazuje 7-10% rocznego zysku netto Max na walkę z ubóstwem.

Źródło: Max Burgers

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 05.09.2024
Aktualizacja: 05.09.2024