Yasumi Spa Instytut w hotelu Majewski

Udostępnij artykuł

W kompleksie spa w hotelu Majewski przewidziane są m.in.: gabinety kosmetyczne (zabiegi na twarz i ciało), masażu, medycyny estetycznej, modelowania sylwetki, fryzjer.

Dwugwiazdkowy hotel Majewski jest nowo otwartym obiektem. Położony jest przy trasie E22 Gdańsk- Elbląg około 1 km od Zamku Krzyżackiego. Obiekt dysponuje bazą noclegową na 79 osób, zapleczem konferencyjnym na 130 osób, restauracją, drink barem, salą taneczną, kręgielnią, klubem bilardowym, salonem gier, siłownią. Właścicielem jest firma Alfa Jan Majewski.

Pierwszy instytut Yasumi przy hotelu ruszy w najbliższym czasie w trzygwiazdkowym hotelu Murat w Redzie, gdzie w części spa powstaną m.in.: gabinety odnowy biologicznej, siłownia i fitness oraz basen i sauny. Firma nie chce na razie ujawniać szczegółowych planów oraz nazw kolejnych hoteli, z którymi będzie kooperował w przyszłości.

Współpraca odbywa się na zasadzie partnerstwa, a nie franczyzy. Koszt inwestycji uzależniony jest od koncepcji spa. Żeby wejść do sieci, trzeba zainwestować minimum 150-180 tys. zł. W tej cenie partner dostaje projekt salonu oraz jego wyposażenie. Do tej kwoty trzeba jednak doliczyć nakłady na remont i adaptację powierzchni, które są zależne od jego stanu.

W portfolio Yasumi znajduje się ponad 20 salonów kosmetycznych i miejskich ośrodków spa, które oferują liczne zabiegi na ciało i twarz oraz masaże. Zabiegi wykonywane są na bazie profesjonalnych kosmetyków takich firm jak: kanadyjski koncern Elixea by Moor Spa (kosmetyki w 100 proc. naturalne), francuski koncern Collin i hiszpański koncern De Noyle’s.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 21.05.2010
Aktualizacja: 21.05.2010