Zimowe smaki w nowej kampanii Costa Coffee

Udostępnij artykuł

12 stycznia wystartowała nowa Kampania Zimowa Costa Coffee, która łączy w sobie znane i lubiane smaki z nowościami. Wśród nich znajdziemy inspirowane kultową czekoladą – Toblerone Latte, wzbogacone o witaminy napoje funkcjonalne Costa +. Także nową pozycję w kategorii food – czyli roślinny Wrap z wegeburgerem. Ponadto, do odkrycia w menu są także trzy sezonowe ciasta.

Nowa zimowa kampania w Costa Coffee

Dla tych, którzy preferują deserowe, ale i oryginalne oblicze kawy, strzałem w dziesiątkę będzie nowa Toblerone Latte. Stworzone we współpracy z legendarną marką słodyczy. Słodki smak syropu karmelowego uzupełniany jest nutami miodu oraz mlecznej, gorącej czekolady. Całość zwieńcza lekka bita śmietana, a wraz z kawą podawana jest również mniejsza wersja czekolady Toblerone w postaci mini batonika.

Szczególnie przy chłodnej temperaturze, wielu konsumentów pragnie wspomóc swój organizm od wewnątrz. Tu z pomocą przyjdzie nowa linia napojów funkcjonalnych Costa+. Do wyboru jest Cappuccino+ lub Latte+ w trzech smakach – karmelowym na napoju owsianym, waniliowym na napoju kokosowym oraz orzechowym na napoju migdałowym. Za tajemniczym plusem w nazwie stoją prozdrowotne dodatki. W przypadku opcji karmelowej i waniliowej – jest to przyczyniająca się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego witamina B12 oraz wspierający odporność cynk. W orzechowym smaku jest to dodatek białka.

Smaki na każdą porę dnia

W ofercie lunchowej Costa Coffee od godziny 12:00 do odkrycia są Wrapy – z kurczakiem lub serem camembert. Także całkowita nowość Wrap z wegeburgerem. Kotlet roślinny zyskuje dodatek słodkich buraków oraz szpinaku. Wszystko to owinięte w pełnoziarnistą tortillą.

Z kolei w ofercie śniadaniowej, na dobry początek dnia sprawdzą się bagietki. Do wyboru jest opcja z doprawionym kurczakiem zagrodowym balsamico oraz grillowanymi warzywami. Lub bagietka wege z lekko dymnym smakiem wędzonego tofu.

Słodkie chwile

Czas spędzony przy kawie może osłodzić także jedno z trzech ciast sezonowych. Sernik korzenny z gruszką łączy smak świątecznego wypieku z lekko kwaśną gruszką. Ciasto słony karmel to z kolei twist na temat popularnego w ostatnich latach deseru – kremowy mus podkreślony został pełnym wyrazu karmelem, podczas gdy prażone orzechy nerkowca dostarczają dodatkowej chrupkości. To trio zamyka tort pomarańczowo-makowy. Wywodzący się z tradycji polskiego cukiernictwa biszkopt z makiem został w tej opcji zetknięty z musem na bazie serka mascarpone.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad 2021
>> kliknij i zapoznaj się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 27.01.2022
Aktualizacja: 27.01.2022