Zmiany personalne w Warsaw Marriott Hotel

Udostępnij artykuł

Dynamiczna sytuacja na nieustannie zmieniającym się rynku usług hotelarskich, a także zapotrzebowanie na specjalistów w branży, wywołała zmiany personalne w stołecznych obiektach. Warsaw Marriott Hotel również powitał swoich nowych pracowników.

Pod koniec maja informowaliśmy, że stanowisko szefa kuchni zajął Inderjit Manota. To kucharz z wieloletnim doświadczeniem, ciągle poszukujący nowych smaków. Doświadczenie zdobywał w Londynie, w wielu znanych restauracjach, m.in Gordon Ramsay Plane Food Heathrow. Jego zdaniem kuchnia ma być radością i przyjemnością. Musi też być zdrowa, tak aby przyjemność smaków była połączona ze wzmocnieniem sił witalnych. Zaprasza do restauracji Floor no2, jak i do Panorama Sky Bar oraz Lobby Baru.

Martyna Uljasz swoim działaniem wesprze dział PR & Marketing Warsaw Marriott Hotel. Martyna to absolwentka SGGW. Absolwentka dwóch kierunków: międzywydziałowo –  turystyki oraz zarządzania i marketingu na wydziale ekonomicznym w Warszawie. Karierę zawodową rozpoczęła w 2008 r. w strukturach sprzedażowych Accor Polska. Następnie pracowała dla Hotelu Jan III Sobieski, również dla departamentu sprzedaży i marketingu. Odpowiadała za sprzedaż korporacyjną i eventową warszawskich hoteli Radisson Blu Centrum i Radisson Blu Sobieski. Doświadczenie zawodowe zdobywała także w zespole Cluster Sales Office Vienna International Hotelmanagement AG reprezentując hotele: andel’s Łódź i Kraków, Angelo Katowice, Chopin Kraków i Amberbaltic Międzyzdroje. Koordynowała również współpracę w ramach działu sprzedaży Nowego Centrum Kongresowego Warszawianki. Przez 5,5 roku z sukcesem realizowała największe wydarzenia eventowe i targowe w ramach działu sprzedaży Warszawskiego Centrum Expo. Przez ostatnie 2, 5 roku odpowiadała za otwarcie hotelu. Następnie zarządzanie wszystkimi segmentami sprzedaży najnowszego Hampton by Hilton Warsaw Reduta.

Do zespołu dołączył Kamil Dębski jako Head of Revenue & Reservation Department.  Z wykształcenia architekt, a także hotelarz. Z branżą związany od ponad 21 lat. Początki swojej kariery zawodowej realizował w dziale recepcji. Kolejne etapy to praca w dziale sprzedaży, zarządzanie działem sprzedaży i marketingu/działem rezerwacji, i ostatecznie revenue management. W trakcie tego okresu  współpracował z sieciami Best Western, a także Marriott International. Realizował projekt otwarcia oraz późniejszy revenue management dla pierwszego hotelu w Polsce pod marką Renaissance. Brał również czynny udział przy kolejnych otwarciach hoteli z rodziny Marriott pod marką Moxy.

ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli czerwiec 2022

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Opublikowano: 27.07.2022
Aktualizacja: 27.07.2022