Zmiany personalne w warszawskich hotelach Radisson Hotel Group

Udostępnij artykuł

W ostatnim czasie w dwóch hotelach sieci Radisson Hotel Group w Warszawie: Radisson Blu Sobieski oraz Radisson Collection nastąpiły zmiany personalne. Nowymi osobami, które dołączyły do struktur sieci są Iwona Głuchowska – nowa dyrektor sprzedaży i marketingu na Warszawę oraz Michał Lebdowicz – nowy dyrektor operacyjny hotelu Radisson Blu Sobieski.

Iwona Głuchowska i Michał Lebdowicz
Iwona Głuchowska i Michał Lebdowicz

Iwona Głuchowska – biografia

Cluster Director of Sales & Marketing. W maju tego roku Iwona Głuchowska dołączyła do struktury clustrowej Radisson Hotel Group w Warszawie. Objęła a stanowisko dyrektor sprzedaży i marketingu na Warszawę. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w największych międzynarodowych sieciach hotelarskich. Zaczynając od Starwood Hotels & Resorts od stanowiska w dziale organizacji wydarzeń i konferencji. Później awansując w strukturach sieci na stanowisko Key Account Managera w sprzedaży aktywnej. Kolejnym wyzwaniem zawodowym była praca w strukturach sprzedaży centralnej Orbis, a także Scandic AG jako dyrektor sprzedaży na Polskę. Kolejno Airport Hotel Okęcie również na stanowisku dyrektor sprzedaży. Przez ostatnie lata pracowała dla sieci IHG zarządzając działem sprzedaży Holiday Inn Warsaw City Centre, a także równolegle jako Cluster Director of Sales MICE & Leisure Market. W pracy kieruje się zbudowanym przez lata profesjonalizmie. Wysokich standardach we współpracy zarówno z pracownikami jak i gośćmi i dewizą promowaną przez sieć Radisson Hotel Group „Yes I Can”

Prywatnie, Iwona jest mamą tegorocznego maturzysty. Wolne chwile spędza na lekturze książek fantasy, dobrym kinie i w ogrodzie.

Michał Lebdowicz – biografia

Posiada 22-letnie międzynarodowe doświadczenie w restauracjach i hotelach. Michał Lebdowicz rozpoczął karierę w gastronomi w krakowskiej restauracji Wentzl. Po ukończeniu studiów wyjechał do Wielkiej Brytanii. Tam większość czasu pracował w restauracji w Manchesterze prowadzonej przez jednego z najbardziej rozpoznawalnych szefów kuchni, posiadającym 2 gwiazdki Michelin – Michealem Caines. To właśnie te doświadczenie ukształtowało go i ogromnie rozwinęło zawodowo. Następnie rozpoczął pracę w hotelarstwie pracując w Liverpoolu i Manchesterze. Tam awansował na stanowisko dyrektora operacyjnego w Richmond hotel. A także dyrektora operacyjnego pionu Food & Beverage w hotelu Pendelum połączonym z jednym z największych centrów konferencyjnych w północnej Anglii – Manchester Conference Center. Po powrocie do Polski nawiązał współpracę z IHG obejmując stanowisko Dyrektora Food & Beverage w Holiday Inn City Center w Warszawie.

Prywatnie, Michał jest ojcem trójki dzieci, a jego głównym zainteresowaniem jest sport.

ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli marzec-kwiecień 2022

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione