Tegoroczne, 80-osobowe grono Jury Złotych Spinaczy wyłoniło spośród 292 nadesłanych zgłoszeń 91, które będą rywalizować w drugim etapie konkursu. W kategorii Turystyka i rekreacja, której patronem medialnym jest nasze czasopismo Świat Hoteli – nominowane zostały trzy projekty.
W tym roku, już po raz trzeci, jurorzy będą przyznawać nagrody w trzech kolorach: złotym, srebrnym, a także brązowym. W kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz, natomiast w kategoriach specjalnych zostaną przyznane wyłącznie Złote Spinacze.
RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <
Po raz drugi zostanie przyznany także Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”. W tym celu organizator przeprowadzi wewnętrzny ranking podmiotów biorących udział w konkursie, zgodnie z przyjętą w regulaminie punktacją. Wpływ na nagrody będzie miała także publiczność. ZFPR wraz z portalem PRoto.pl przeprowadzi konkurs na Nagrodę Publiczności, w którym konkurować będą projekty nominowane, zgłoszone do udziału. Głosować będzie mógł każdy zainteresowany poprzez dedykowaną platformę.
W kategorii Turystyka i rekreacja nominowane zostały projekty:
- tu mieszka muzyka / Public Dialog
- Skycop – walczymy dla tych którzy latają i kochają latać / Multi Communications
- Zdobądź pracę marzeń z EF Polska / Remarkable Ones, Social Leaders, Education First Polska
Lista wszystkich nominowanych projektów dostępna jest na stronie zlotespinacze.pl
Partner merytoryczny konkursu: KPMG. Partnerzy i patroni medialni: IMM, PRoto, Newseria, Wirtualnemedia, Marketing przy kawie, Puls Medycyny, Świat Hoteli, Forum Sportu i Biznesu, Michał Gmitruk Production, Klub Twórców Reklamy, Innovation. Partnerzy technologiczni: Hopa studio, Conrego, Pro4media, VIDEOactions – agencja filmowa, Transmisje Online.
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.