1 mln USD na cele charytatywne od hotelarzy Best Western

Udostępnij artykuł

– Od momentu powstania naszej marki właściciele hoteli Best Western mają silne poczucie odpowiedzialności wobec społeczności, w których pracują i mieszkają – powiedział David Kong, prezes firmy Best Western Hotels & Resorts. – Nasi pracownicy i hotelarze z ogromnym smutkiem śledzili wiadomości o fali klęsk żywiołowych, które dotknęły mieszkańców Stanów Zjednoczonych w minionym roku. Niezliczeni bohaterowie, w tym także członkowie naszej rodziny Best Western, którzy organizowali pomoc w pierwszych chwilach po kataklizmach oraz nieśli nadzieję i ukojenie ofiarom, stanowią dla mnie inspirację – dodał David Kong.

ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO HOTELARZY
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
 link do aktualnego numeru:
LISTOPAD – GRUDZIEŃ 2017

Tego typu działania realizowane są również przez hotele działające pod szyldem Best Western w Polsce. Pracownicy Best Western Grand w Kielcach angażują się w zbiórkę żywności dla mieszkańców (polskiego pochodzenia) ukraińskiej Winnicy organizowaną przez Radę Miasta Kielce. Co więcej, 3 lutego Best Western Grand Hotel w Kielcach wraz ze Stowarzyszeniem Świętokrzyski Fundusz Lokalny będzie współorganizatorem V jubileuszowego Świętokrzyskiego Balu Filantropów. Jego ideą jest zbieranie środków na specjalnie utworzony Fundusz Stypendialny GRAND, w ramach którego co rocznie przyznawane są stypendia dla wybitnie utalentowanej młodzieży pochodzącej z regionu świętokrzyskiego. Do tej pory udało się zebrać ponad 270 tys. zł i ufundować 44 stypendia. W trakcie balu prowadzone są licytacje zarówno głośne, jak i ciche. Przedmioty pochodzą m.in. z kancelarii premiera RP, z kancelarii prezydenta RP, od Przewodniczącego Parlamentu Europejskiego, Prezydenta Miasta, Wojewody czy też Marszałka. Przedstawiciele Best Western Plus Kraków Old Town co roku angażują się w bieg charytatywny Business Run oraz Szlachetną Paczkę. Z kolei Best Western Hotel Mariacki w Katowicach, obiekt otwarty zaledwie pół roku temu, planuje organizację Dnia Dziecka dla podopiecznych jednego z okolicznych domów dziecka. Aktualnie przedstawiciele obiektu prowadzą rozmowy z pobliskimi ośrodkami.

Także członkowie programu lojalnościowego Best Western Rewards (BWR) wsparli inicjatywy na rzecz ofiar ubiegłorocznych klęsk żywiołowych, przekazując zgromadzone punkty BWR. W rezultacie marka Best Western przekazała dodatkowe 250 tys. dolarów na rzecz Amerykańskiego Czerwonego Krzyża, wspierając działania usuwające następstwa huraganów Katrina, Irma i Maria. Wspomniane środki wykorzystano do sfinansowania najpotrzebniejszych świadczeń na rzecz ofiar klęsk żywiołowych – posiłków, tymczasowego schronienia i pomocy medycznej.

Oprócz usuwania następstw klęsk żywiołowych, BWBW wspiera inicjatywy w zakresie edukacji i walki z ubóstwem. Dlatego fundusz BWBW nawiązał współpracę z Charity: Water – organizacją non-profit, która dostarcza czystą i bezpieczną wodę pitną mieszkańcom krajów rozwijających się – finansując inicjatywy na terytorium Nepalu i Etiopii. W ramach ukończonych wiosną minionego roku projektów wybudowano systemy wspomagające infiltrację wody i sieć studni, dzięki czemu dzieci i rodziny mieszkające w tych krajach zyskały dostęp do czystej wody pitnej i punktów mycia rąk.

Celem marki Best Western Hotels & Resorts jest wywieranie pozytywnego wpływu na społeczności, na rzecz których działa na całym świecie. Darowiznę na rzecz BWBW i inicjatyw charytatywnych funduszu można przekazać przez stronę internetową www.bwbw.kimbia.com/bestwestern.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 01.02.2018
Aktualizacja: 01.02.2018