Z końcem 2021 roku Agnieszka Róg-Skrzyniarz – pełniąca do tej pory funkcję Area Director of Marketing, Digital and Loyalty, Western Europe and Maghreb w Marriott International – awansowała. Teraz jako na Senior Director odpowiedzialna jest za marki luksusowe w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
W portfolio luksusowych marek Marriott znajdują się: The Ritz-Carlton, St. Regis, Bulgari, EDITION, W Hotels, The Luxury Collection oraz JW Marriott.
Agnieszka Róg-Skrzyniarz – biografia
Agnieszka Róg-Skrzyniarz z siecią Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. (obecnie Marriott International) związana jest od czerwca 2008 roku. Zaczęła od zarządzania komunikacją Hotelu Bristol, a także marek Sheraton i Westin w Polsce. Później trafiła do struktur międzynarodowych.
Zanim dołączyła do firmy Starwood Hotels & Resorts przez pięć lat związana była z czołową agencją PR. Zarządzała działaniami PR dla kluczowych klientów agencji z branży turystycznej i konsumenckiej, np. Lufthansa, Airbus, Panasonic, FedEx, a także Hortex. Pracowała także w firmie Dr Witt oraz Kancelarii Prezydenta RP.
Agnieszka jest laureatką Złotego Spinacza przyznawanego przez Związek Firm Public Relations za najlepszą kampanię PR w 2003 r. realizowaną dla linii lotniczych Lufthansa.
ŚWIAT HOTELI – LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Marriott International, Inc. (NASDAQ: MAR) ma siedzibę w Bethesda, Maryland, USA. Obejmuje portfolio ponad 7600 nieruchomości pod 30 markami. Prowadzi i franczyzuje hotele, a także licencjonuje ośrodki wakacyjne w 133 krajach. Firma posiada program lojalnościowy Marriott Bonvoy™. Więcej informacji znajduje się na stronie www.marriott.com oraz www.marriottnewscenter.com i w mediach społecznościowych: na facebookowej stronie Marriott International, na Instagramie i Twitterze (@MarriottIntl).
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.