Agnieszka Róg-Skrzyniarz awansuje w strukturach Marriott

Udostępnij artykuł

Z początkiem maja br. Agnieszka Róg-Skrzyniarz – pełniąca do tej pory funkcję Senior Director, Luxury Brands, Europe, Middle East & Africa w Marriott International – awansowała i objęła stanowisko Vice President, Luxury Brands, Europe.

Agnieszka Róg-Skrzyniarz

Agnieszka jest odpowiedzialna za marketing, a także zarządzanie markami luksusowymi w Marriott International w Europie, w tym: The Ritz-Carlton, Bulgari Hotels, St. Regis, W Hotels, EDITION, The Luxury Collection i JW Marriott. Do jej obowiązków należy także m.in. współpraca z właścicielami i franczyzobiorcami, tworzenie globalnej strategi marek, nadzorowanie nowych hoteli w Europie i otwieranych ponownie, np. po renowacji.

Agnieszka Róg-Skrzyniarz – biografia

Agnieszka Róg-Skrzyniarz z siecią Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. (obecnie Marriott International) związana jest od czerwca 2008 roku. Zaczęła od zarządzania komunikacją Hotelu Bristol, a także marek Sheraton i Westin w Polsce. Później trafiła do struktur międzynarodowych.

Zanim dołączyła do firmy Starwood Hotels & Resorts przez pięć lat związana była z czołową agencją PR. Zarządzała działaniami PR dla kluczowych klientów agencji z branży turystycznej i konsumenckiej, np. Lufthansa, Airbus, Panasonic, FedEx, a także Hortex. Pracowała także w firmie Dr Witt oraz Kancelarii Prezydenta RP.

Agnieszka jest laureatką Złotego Spinacza przyznawanego przez Związek Firm Public Relations za najlepszą kampanię PR w 2003 r. realizowaną dla linii lotniczych Lufthansa.

Źródło: ARS

ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli marzec-kwiecień 2023

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 15.05.2023
Aktualizacja: 15.05.2023