Z początkiem maja br. Agnieszka Róg-Skrzyniarz – pełniąca do tej pory funkcję Senior Director, Luxury Brands, Europe, Middle East & Africa w Marriott International – awansowała i objęła stanowisko Vice President, Luxury Brands, Europe.

Agnieszka jest odpowiedzialna za marketing, a także zarządzanie markami luksusowymi w Marriott International w Europie, w tym: The Ritz-Carlton, Bulgari Hotels, St. Regis, W Hotels, EDITION, The Luxury Collection i JW Marriott. Do jej obowiązków należy także m.in. współpraca z właścicielami i franczyzobiorcami, tworzenie globalnej strategi marek, nadzorowanie nowych hoteli w Europie i otwieranych ponownie, np. po renowacji.
Agnieszka Róg-Skrzyniarz – biografia
Agnieszka Róg-Skrzyniarz z siecią Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. (obecnie Marriott International) związana jest od czerwca 2008 roku. Zaczęła od zarządzania komunikacją Hotelu Bristol, a także marek Sheraton i Westin w Polsce. Później trafiła do struktur międzynarodowych.
Zanim dołączyła do firmy Starwood Hotels & Resorts przez pięć lat związana była z czołową agencją PR. Zarządzała działaniami PR dla kluczowych klientów agencji z branży turystycznej i konsumenckiej, np. Lufthansa, Airbus, Panasonic, FedEx, a także Hortex. Pracowała także w firmie Dr Witt oraz Kancelarii Prezydenta RP.
Agnieszka jest laureatką Złotego Spinacza przyznawanego przez Związek Firm Public Relations za najlepszą kampanię PR w 2003 r. realizowaną dla linii lotniczych Lufthansa.
Źródło: ARS
ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.