Amadria Park– największa rodzinna sieć hotelarska w Chorwacji, wybrała Public Dialog do obsługi. Agencja zajmie się działaniami PR na terenie Polski grupy, organizacją wydarzeń specjalnych, współpracą w zakresie MICE (spotkania, konferencje, incentive i wystawy) oraz influencer marketingiem.
Public Dialog realizowało projektowe działania już w kwietniu. Po tym okresie umowa ma charakter długofalowy. Firma będzie odpowiedzialna za organizacje wydarzeń w Polsce i Chorwacji skierowane do sektora MICE, promowanie destynacji wśród gości indywidualnych, budowanie media relacji, a także działaniami z zakresu influencer marketingu.
ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Hotele Amadria Group znajdują się w trzech destynacjach: Sibenik, Opatija i Zagrzeb. W portfolio Grupy znajdują się hotele: 3, 4 i 5-gwiazdkowe. Agencja pozyskała klienta w wyniku działań new businessowych. Strony nie ujawniają na jak długo została podpisana umowa.
Źródło: Amadria Park
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.