AmRest Coffee otwiera kolejne lokale w Polsce

Udostępnij artykuł

Według polityki AmRest Coffee plany i terminy przyszłych otwarć nie są komentowane, choć spółka nie ukrywa, że posiada fundusze na nowe lokale i widzi potencjał w naszym kraju. Na portalach rekrutacyjnych ukazało się ostatnio ogłoszenie, że w związku z rozwojem sieci Starbucks, poszukiwany jest zastępca menedżera kawiarni, a miejscem pracy jest Kraków. Już kilkakrotnie przedstawiciele spółki podkreślali, że w planach ekspansji są duże polskie metropolie.

W połowie kwietnia br. portal dlahandlu.pl podał, że trzecia już kawiarnia Strabucks w Warszawie otwarta zostanie przy skrzyżowaniu Al. Jana Pawła II z Al. Solidarności. Znajdzie się ona obok lokalu KFC, w miejscu działającej do niedawana restauracji Freshpoint. Lokal jest obecnie w trakcie remontu.

Kolejną nową inwestycją jest otwarcie kawiarni w CH Stary Browar w Poznaniu, które nastąpiło 27 kwietnia br. Jest to czwarta kawiarnia w Polsce i pierwsza ulokowana w centrum handlowym. Oprócz niej firma zarządza dwiema kawiarniami w Warszawie i jedną we Wrocławiu. Pierwsza lokalizacja na ul. Nowy Świat w Warszawie została otwarta 8 kwietnia 2009 r. Otwarcie drugiej kawiarni miało miejsce tydzień później we Wrocławiu, na Placu Grunwaldzkim. Trzecią kawiarnię, o nazwie Starbucks Gruba Kaśka, otwarto w Warszawie w pobliżu Placu Bankowego w październiku 2009 roku.

AmRest, który otworzył pierwszą kawiarnię Starbucks w Czechach w roku 2008, obecnie zarządza dziesięcioma lokalami na tamtym rynku. Firma stworzyła także joint venture ze Starbucks na rynku węgierskim, gdzie jeszcze w tym roku nastąpi otwarcie pierwszej kawiarni. W 29 krajach na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki znajduje się ponad 1600 kawiarni Starbucks.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 05.05.2010
Aktualizacja: 05.05.2010