Bafra Kebab ma nowego ambasadora

Udostępnij artykuł

To obecnie największa w Polsce sieć punktów z kebabami, działająca w segmencie street food. W tej chwili pod marką funkcjonuje ich 298. Bafra Kebab należy do firmy Sweet Gallery, która ma plany wobec marki. Jednym z najważniejszych celów na ten rok jest podwojenie liczby punktów. Teraz marka zyskała nowego ambasadora, którym został Mariusz Pudzianowski.

Czy Mariusz Pudzianowski pozwala sobie na kebab? – Oczywiście! Jem wszystko, tylko jem z umiarem, dlatego jest miejsce na kebab. Kebab to najzdrowszy fast food, ma dużo warzyw i grillowanego mięsa. Lubię ten z Bafra Kebab, bo to bardzo dobry jakościowo produkt, który broni się sam – zapewnia.

Bafra Kebab oferuje dania przygotowywane na bazie mięs własnej receptury, stworzonej z wybranymi producentami. – Naszym wyróżnikiem zawsze było mięso. Długo testowaliśmy różnego rodzaju mięsa, by ostatecznie wybrać to najwyższej jakości. Cieszymy się, że Mariusz Pudzianowski zgodził się zostać twarzą naszej marki – podkreśla prezes Sweet Gallery Krzysztof Olesiak. Natomiast jak dodaje sportowiec, w biznesie ważne są dwie rzeczy: jak się go prowadzi i co się oferuje, dlatego mogę polecić franczyzę Bafra Kebab, bo wiem, jak smakuje produkt i jak biznes jest poukładany – przyznaje Mariusz Pudzianowski.

Do współpracy przy promocji Bafra Kebab sportowca przekonał sposób rozwoju samej sieci. Spółka Sweet Gallery, do której należy Bafra Kebab, prowadzi szerokie działania wizerunkowe w mediach społecznościowych, dzięki czemu marka swoim zasięgiem obejmuje już całą Polskę. W samej centrali pracuje 230 osób. – Dużo jeżdżę po Polsce i widzę, jak się rozrasta sieć. Punkty Bafra Kebab coraz częściej spotykam w dużych i małych miejscowościach – mówi Mariusz Pudzianowski.

Umowa ze sportowcem została podpisana na 12 miesięcy. Pierwszy raz Mariusz Pudzianowski zaprezentował logo Bafra Kebab podczas swojej walki 17 grudnia 2022 r. Kampania marketingowa z Mariuszem Pudzianowskim będzie nabierała tempa z każdym miesiącem. W pierwszym kwartale tego roku działania obejmą ogólnopolską reklamę radiową, reklamę OOH, będą kontynuowane działania w social mediach, odbędą się również eventy z udziałem sportowca.

Sweet Gallery w swoim portfolio posiada jeszcze trzy inne marki – Lodolandię, Kołacz na Okrągło oraz SiGelato. W sumie swoim zasięgiem obejmują prawie 800 punktów. W tym roku liczba ta ma przekroczyć 1 tys. Firma posiada także ok. 50 punktów za granicą, gdzie rozwija się pod marką Ice and Roll i Cake and Roll. Sieci obecne są w Rumunii, na Słowacji i w Niemczech.  

Źródło: Bafra Kebab

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 06.03.2023
Aktualizacja: 07.03.2023