Batida odświeża markę i otwiera nowy butik

Udostępnij artykuł

Od 1990 roku Batida słodzi życie swoim klientom wyjątkowymi wypiekami. W listopadzie firma ogłosiła kolejny krok w odświeżaniu marki, otwierając nowy butik w Prochowni Łomiankach pod Warszawą. Nowa lokalizacja stanowi nie tylko rozszerzenie działalności Batidy, ale także jest świadomym połączeniem niezmiennych wartości z nowoczesnym designem.

Butik w Prochowni Łomianki to piąty punkt Batidy na mapie Warszawy. To jednocześnie nowa odsłona cukierni, w której słowa “minimalizm” i “elegancja” definiują każdy aspekt jej działalności. Batida wraca do korzeni, łącząc słodką tradycję z nowoczesnym wzornictwem, tworząc miejsce, w którym cukiernia spotyka się z jakościową kawą, aby stworzyć przestrzeń pełną smaków i aromatów.

Nowy projekt Batidy został przygotowany we współpracy z Master&Mania Manufakturą Wnętrz, i odzwierciedla piękno oraz prostotę. Podstawę nowego wnętrza tworzą kamień, beton i drewno, kreując przestrzeń, która jest zarówno elegancka, jak i przytulna. To miejsce, gdzie każdy klient może doświadczyć pasji do cukiernictwa i jakościowej kawy w unikalnej atmosferze.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE wrzesień-październik 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Nowości Gastronomiczne

W otwarciu naszego nowego butiku w Prochowni Łomianki widzimy spełnienie naszej misji bycia bliżej naszych gości i klientów. To odpowiedź na rosnące zainteresowanie naszymi produktami i usługami dostawy. Cieszymy się, że możemy teraz oferować nasze wyjątkowe wypieki i jakościową kawę bezpośrednio w Łomiankach, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. To kolejny ważny krok w naszej dynamicznej strategii rozwoju, potwierdzający, że nasza pasja i zaangażowanie w tworzenie wyjątkowych doświadczeń cukierniczych znajduje silny oddźwięk w społeczności. Otwarcie butiku w Prochowni Łomiankach to nie tylko rozwój naszej marki, ale przede wszystkim realizacja naszego pragnienia bycia bliżej tych, dla których codziennie pracujemy i pieczemy. – mówi Caroline Radziszewska, Vice Prezes Batidy.

Butik w Łomiankach to nowa odsłona designu dla przyszłych punktów Batidy. Firma planuje w marcu kolejne otwarcie, tym razem na warszawskiej Woli. Marka nie planuje rebrandingu starych cukierni. Jak się dowiedzieliśmy, szuka nowych miejsc i planuje sporą ekspansję.

Źródło: Batida

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Autor: Horecanet
Opublikowano: 27.11.2023
Aktualizacja: 27.11.2023