Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Numer ukazał się w tradycyjnej WERSJI PAPIEROWEJ oraz ogólnodostępnej INTERAKTYWNEJ elektronicznej (klikalne reklamy, możliwość osadzania materiałów video itp.) także z opcją pobrania PDF.

W najnowszym wydaniu Nowości Gastronomicznych swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się:
- Przemysław Klima, współwłaściciel i szef kuchni Bottiglieria 1881;
- Artur Jarczyński, właściciel m.in. Siam Garden, Der Elefant, Jeff’s;
- Bartosz Szymczak, szef kuchni i współwłaściciel Rozbrat 20;
- Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska;
- Paweł Suchenek, szef kuchni restauracji Nova Wola w Crowne Plaza Warsaw – The HUB;
- Dominika Grabowska i Rafał Brzostek, właściciele Ramen People, Wschód Bar, Księżycowa Bar;


Poza tym w wydaniu znajdziecie artykuły i wypowiedzi:
- FOOD BUSINESS FORUM® 2023, FOOD BUSINESS AWARDS®, SUPPLIER OF THE YEAR – relacje z naszych wydarzeń
- MARKETING I ZARZĄDZANIE – Tego nie publikuj – Bartosz Rybarczyk – współwłaściciel Panowie od Marketingu;
- MARKETING I ZARZĄDZANIE – Obsługa nie kończy się na rachunku, czyli love brand w branży gastro – Rafał Miazga, Owner True Story;
- WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Kawa w restauracji… czy tylko espresso? – Marcin Rusnarczyk, dyrektor zarządzający w palarni kawy Apro Trade;
- SZEF KUCHNI – Burgery bez ograniczeń – Michał Wawro, generalny szef kuchni Zdrowa Krowa;
- SZEF KUCHNI – SOS w hotelowej kuchni – Michał Miernik, szef kuchni hotelu Kyriad Karkonosze;
- BARMAN – Trendy w koktajlach na bazie ginu – Olga Gnatyk, head bartender gin baru Lane’s.
Czasopismo ukazało się w wersji drukowanej oraz elektronicznej, która posiada także wymiar interaktywny. Oznacza to, że nie tylko publikacja dotrze do poszukiwanej grupy docelowej w najszerszym z możliwych zasięgów w Polsce, ale również umożliwi bezpośredni kontakt z Państwa ofertą za pośrednictwem odnośników, linków czy dodatkowych filmików osadzonych w wersji online, które wzmocnią komunikację.
Wydawcą jest BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca czasopism: Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Sweets & Coffee, Stacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.
Kontakt z Wydawcą
BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI
Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl
Agata Godlewska
redaktorka prowadząca Nowości Gastronomicznych
693 401 316
a.godlewska@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.