Blue City rozwija strefę gastronomiczną

Udostępnij artykuł

Centrum handlowe Blue City zakończyło rok 2023 z dobrymi wynikami. Dwucyfrowy wzrost odwiedzalności, nowe otwarcia, inicjatywy, nowi najemcy, a także plany na rok 2024 – w tym między innymi dalsze rozwijanie strefy gastronomicznej, do której w ubiegłym roku dołączyły cztery nowe koncepty, w tym debiutujący na polskim rynku Master Burger czy Popeyes.

Na początku grudnia ofertę Blue City wzbogaciła restauracja Popeyes oraz sklep ze słodyczami z różnych stron świata ODStore i The Whiskey, czyli coś dla koneserów mocniejszych trunków. Szerokim echem w mediach odbiło się otwarcie centrum bilardowego Złota Bila. W zajmującym powierzchnię ponad 2000 m2 lokalu znajduje się 40 stołów do różnych odmian bilardu, co czyni Złotą Bilę największym tego typu miejscem w Warszawie. Kolejny z najemców, który zasilił rozrywkową ofertę Blue City, to Centrum Twórcze Przerób-my. Idea jest tu tyle prosta, co nowatorska. Od frontu działa sklep z polskim designem i rękodziełem uznanych twórców, natomiast z tyłu lokalu, na ponad 300 m2, mieści się warsztat wyposażony w narzędzia, urządzenia, stoły i materiały służące do pracy twórczej.

W najbliższym czasie mamy w planach otwarcie dużego sklepu znanej marki odzieżowej, dojdzie też do kilku relokacji obecnych najemców. W 2023 roku osiągnęliśmy mocny, 13-procentowy wzrost liczby odwiedzających w porównaniu do roku ubiegłego, a co za tym idzie, udało się nam powrócić do poziomu odwiedzin sprzed pandemii – mówi wiceprezes zarządu Yoram Reshef.

Coraz większy wybór w strefie Food City i nowi najemcy

Ofertę gastronomiczną Blue City na początku grudnia 2023 wzbogaciła nie tylko restauracja Popeyes, ale też Pesto Cafe – przytulna, rodzinna restauracja, serwująca głównie dania kuchni włoskiej. Pojawiła się także świetnie wszystkim znana kawiarnia Green Caffè Nero. Dodatkowo w 2023 roku na polskim rynku zadebiutowała restauracja Master Burger, serwująca burgery premium, która na swoją pierwszą lokalizację w Polsce wybrała właśnie Blue City.

Do grona najemców dołączyli też m.in. salon z profesjonalnymi kosmetykami i akcesoriami do pielęgnacji, koloryzacji i stylizacji włosów Hair Shop, polska marka z ekskluzywną odzieżą dla kobiet Molton, sklep Flying Tiger Copenhagen czy brytyjski gigant ze sprzętem i odzieżą sportową Sports Direct.

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

rynek dostawców horeca - raport 2024

Blue City bardziej green

Ubiegły rok zapisze się też w historii Blue City – centrum handlowe przyjęło bowiem strategię ESG, zobowiązując się m.in. do uruchomienia ładowarek do pojazdów elektrycznych, podpisania zielonych klauzul z najemcami, instalacji paneli fotowoltaicznych, a finalnie – osiągnięcia neutralności klimatycznej do 2050 roku.  Także w ubiegłym roku otworzyła się w nowej odsłonie stacja rowerów miejskich Veturillo – Blue City.

Plany na 2024 rok

Jaki będzie 2024 rok, jubileuszowy dla Blue City, które będzie obchodziło 20-lecie działalności? Yoram Reshef nie chce zdradzać za wiele. W planach jest z pewnością rozwój niestandardowej oferty rozrywkowej, z której słynie centrum, a także rozbudowanie oferty gastronomicznej. Poza tym nieustanny rozwój w ramach wprowadzonej strategii ESG.

Jesienią zaprosimy warszawiaków na wydarzenie specjalne z okazji naszych dwudziestych urodzin. I zapewniam, że jest na co czekać, bo unikalnych pomysłów na świętowanie nam nie brakuje – mówi Yoram Reshef. – 20 lat to piękny wiek, jesteśmy wciąż młodzi, nie boimy się wyzwań i odważnie patrzymy w przyszłość – dodaje wiceprezes Blue City. 

Źródło: Blue City

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 29.02.2024
Aktualizacja: 29.02.2024