Pierwsza w Polsce restauracja Master Burger otworzy się w Blue City

Udostępnij artykuł

Międzynarodowa marka wchodzi na polski rynek. Master Burger to sieć obecna na rynku czeskim od 20 lat i od dwóch lat w Ukrainie. Posiada osiem lokalizacji w Kijowie, a obecnie otwiera pierwszy w Polsce lokal o powierzchni 79 mkw. w strefie restauracyjnej Blue City w Warszawie.

W Master Burger szanujemy gusta i preferencje kulinarne różnych regionów. Uwzględniamy lokalne smaki każdego z nich, tworząc niepowtarzalne potrawy ze szczyptą naszej ukraińskiej miłości. Wykorzystujemy ekologiczne, świeże warzywa i mięso, bez półproduktów, wypełniaczy, barwników i konserwantów. Master Burger to przestrzeń zarówno dla spotkań biznesowych, jak i miejsce na posiłek w gronie rodziny czy przyjaciół lub kolację we dwoje. W naszych restauracjach tworzymy nową jakość i robimy to z miłością i troską o naszych klientówpodsumowuje Yaroslav Protsenko, Co-Founder, Master Burger.

Z przyjemnością witamy kolejny ciekawy koncept restauracyjny w naszym centrum, tym bardziej, że nasza część restauracyjna cieszy się obecnie wielkim powodzeniem wśród klientów – mówi Anna Gut, dyrektor wynajmu w Blue City. – Dobra oferta gastronomiczna razem z niestandardową rozrywką to od dawna atuty wyróżniające Blue City na warszawskim rynk.

W Blue City znajduje się w nim ponad 200 sklepów, punktów usługowych, a także 25 restauracji, barów szybkiej obsługi i kawiarni. Klienci centrum mają do dyspozycji również atrakcje dla dzieci, młodzieży i dorosłych, rozmieszczone na trzech górnych kondygnacjach.

Cushman & Wakefield Poland z przyjemnością wspiera i wprowadza ukraińską firmę z sektora HoReCa na polski rynek. Obecnie współpracujemy z wieloma markami ukraińskimi planującymi wejście na nasz rynek lub rozwój działalności w Polsce. Transakcja ta świadczy o dużym zainteresowaniu zarówno wynajmujących, jak i najemców taką współpracą komentuje Olexandra Negoda, Senior Consultant, Retail Agency, Cushman & Wakefield Poland.

Źródło: Cushman & Wakefield Poland

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE grudzień 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 26.01.2023
Aktualizacja: 26.01.2023