Burger Spicy McCrispy debiutuje w McDonald’s

Udostępnij artykuł

Niedawno wszyscy przekonali się jaki jest ukryty talent Maka. Burger McCrispy z soczystą piersią z kurczaka w chrupiącej panierce zaskoczył wielbicieli dotychczasowej oferty złotych łuków. Czas nieco podgrzać atmosferę i odsłonić kolejne karty. Do akcji wkracza pikantna nowość – Spicy McCrispy.

Spicy McCrispy

McDonald’s znany przede wszystkim z kultowych burgerów z wołowiną, ujawnił swój ukryty talent do chrupiącego i  soczystego kurczaka.  W ubiegłym roku na stałe w ofercie marki zagościł burger McCrispy z soczystym kawałkiem piersi z kurczaka w chrupiącej panierce w towarzystwie świeżej sałaty, pomidora i sosu miodowo-musztardowego. Dostępny również w wersji Supreme z dodatkiem topionego sera cheddar, świeżych warzyw oraz sosu miodowo-musztardowego o dymnym aromacie. Wraz z poszerzaniem oferty o nowe drobiowe propozycje w menu, marka wciąż zaskakuje swoich gości swoim niekwestionowanym talentem do ich przygotowania.

Soczysty i chrupiący kurczak w pikantnej odsłonie

McDonald’s stale rozszerza swoją ofertę tak, by dopasować ją do preferencji i oczekiwań swoich gości. Nowy, pikantny wariant Spicy McCrispy jest odpowiedzią na potrzeby osób, które lubią ostre smaki. Aż 74% gości McDonald’s deklaruje, że wybierając dania poza domem decyduje się na te przyjemnie ostre. Burger Spicy McCrispy to duży, soczysty kawałek chrupiącego kurczaka w towarzystwie topionego sera cheddar oraz pikli. Pikanterii całości dodaje sos habanero, który z pewnością zachwyci wszystkich fanów ostrych potraw.  

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad-grudzień 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Nowa kampania

Wprowadzeniu produktu do oferty towarzyszy kampania ,,Odkryj ukryty talent Maka”, w ramach której zaplanowano emisję spotu w telewizji, kinie i na platformach VOD. Uzupełnieniem są szerokie działania marketingowe, obejmujące m.in. digital, reklamę OOH oraz influencer marketing. Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication, a za produkcję video odpowiada Papaya Films.

Spicy McCrispy

O McDonald’s Polska

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 550 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 31 000 osób. Ponad 91% z nich to obiekty prowadzone przez 96 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

Źródło: McDonald’s Polska

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 20.02.2024
Aktualizacja: 20.02.2024