Carat Kebab z nowymi lokalami

Udostępnij artykuł

Pod marką Carat Kebab, z portfolio 7 Street Łukasz Błażejewski, zostały otwarte nowe lokale – w Warszawie oraz Bydgoszczy. W planach firmy jest dalszy rozwój i uruchomienie kolejnych miejsc m.in. w Lubaniu, Świdnicy oraz Wałbrzychu.

Łukasz Błażejewski

Warszawski lokal znajduje się na warszawskim Gocławiu przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 7 na tyłach CH Promenada. Współdzieli kuchnię i salę konsumpcyjną z działającą od 11 lat restauracją 7 Street – Bar & Grill.

Bydgoski lokal znajduje się na Starym Rynku przy ul. Teofila Magdzińskiego 1, co pozwala dotrzeć do lokalnych klientów, ale także do klientów odwiedzających Bydgoszcz z całej Polski oraz z zagranicy.

W menu Carat Kebab znajdują się propozycje, w tym kebab własnej produkcji kebab z mielonej wołowiny i całych płatów baraniny, alternatywne opcje dla wielbicieli drobiu. Dodatkowo, firma wyróżnia się pieczywem do kebabu, które pochodzi z małej rodzinnej piekarni, gdzie wypieka się pieczywo wg tradycyjnej tureckiej receptury. Co ważne, wszystkie sosy są wytwarzane na miejscu, gwarantując świeżość i autentyczność smaku.

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

rynek dostawców horeca - raport 2024

Oprócz klasycznych pozycji zjemy także m.in. kebab Mangos ze świeżym mango i sosem chili-mango, Orient z dressingiem orzechowym, kruszonymi orzechami i kolendrą. Na gości czekają również unikatowe połączenia smaków, takie jak kebab z sosem chili-malina. Ponadto, dla osób preferujących kuchnię bezmięsną, Carat Kebab oferuje kebab wegański o smaku i strukturze kurczaka, co stanowi prawdziwą rewolucję wśród dań dla wegan i wegetarian.

Dostępne formy podania kebabu to tradycyjny lavash, tureckie pieczywo lub w bowlu, czyli w misce z dodatkiem frytek.

Wnętrza Carat Kebab są nowoczesne i zaprojektowane bardzo odważnie. Jaskrawe kolory, projektowane na zamówienie meble oraz dużo zieleni, to coś co wyróżnia Carat Kebab i w żaden sposób nie kojarzy się z działającymi od lat w Polsce lokalami ze zwykłym przemysłowym kebabem.

Carat Kebab

Sukces Carat Kebab to nie tylko efekt starannego planowania i pasji do kulinariów. To również strategia rozwoju firmy, która zamierza rozszerzyć swój zasięg na kolejne miasta. W planach firmy znajdują się nowe lokale, które obecnie są w trakcie remontu w Lubaniu, Świdnicy, Wałbrzychu, a także kolejny w Bydgoszczy. To kolejny krok w ekspansji marki Carat Kebab i dowód na to, że autentyczne smaki i wyjątkowa atmosfera zyskują uznanie na polskim rynku gastronomicznym – podkreśla Łukasz Błażejewski, właściciel marki.

Otwarcie lokalów Carat Kebab to nie tylko wydarzenie dla miłośników kulinariów, ale również sygnał dla całej branży HoReCa. W świecie, gdzie autentyczność i wysoka jakość stają się kluczowymi wartościami, Carat Kebab stanowi doskonałą odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów. Jego sukces to nie tylko kolejny etap w rozwoju firmy 7 Street Łukasz Błażejewski, ale również inspiracja dla wszystkich, którzy pragną zaskakiwać smakiem i tworzyć wyjątkowe doświadczenia kulinarne – dodaje.

Źródło: Carat Kebab

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 25.03.2024
Aktualizacja: 25.03.2024