Chopard Lemon Dulci – nowa kolekcja ADA Cosmetics

Udostępnij artykuł

Marki Chopard i ADA Cosmetics wprowadzają na rynek nową kolekcję kosmetyków hotelowych. Dzięki nim goście będą mogli zanurzyć się w poprawiającym nastrój zapachu jasnego cytrusowego ogrodu.

ADA Cosmetics - Chopard Lemon Dulci

Energetyzujący zapach i szlachetny design

Podnoszący na duchu zapach Lemon Dulci – pobudzająca i energetyzująca kompozycja cytrusów, imbiru i bergamotki – zainspiruje gości hotelowych do podchodzenia do każdego dnia z mantrą szczęścia, zdrowia i pozytywnego nastawienia. Te jasne, cytrusowo-świeże perfumy są częścią kolekcji Chopard Happy Collection – luksusowych zapachów stworzonych z najlepszych naturalnych składników, skomponowanych przez perfumiarkę Dorę Baghriche.

Prezentowana w słonecznym kolorze żółtym z turkusowymi akcentami, nowa kolekcja udogodnień hotelowych odzwierciedla kolory eleganckiego flakonu perfum Lemon Dulci. Zarówno dozownik z pompką, jak i butelki na małe porcje mają charakterystyczny kształt o szlifie diamentowym, nawiązujący do znanego na całym świecie dziedzictwa firmy Chopard w dziedzinie luksusowej biżuterii.

Radosny i świadomy luksus

Lemon Dulci to jeden z naszych najbardziej lubianych zapachów i idealny wybór dla tej nowej linii udogodnień hotelowych – mówi Caroline Scheufele, współprzewodnicząca i dyrektor artystyczna Chopard. – Jego naturalnie podnoszące na duchu nuty sprawią, że każdy dzień podróży zacznie się i zakończy uczuciem szczęścia.

Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować naszą współpracę z firmą Chopard, wprowadzając na rynek Lemon Dulci – mówi Gerd von Podewils, dyrektor ds. marketingu w ADA Group. – Ta luksusowa nowa kolekcja podkreśla również nasze wspólne zaangażowanie w zrównoważony rozwój. Pięknie zaprojektowane butelki dozujące są wykonane z PCR PET i wyposażone w naszą innowacyjną pompkę higieniczną z jednego materiału, która zapewnia zarówno najlepszą w swojej klasie higienę, jak i 100% możliwość recyklingu.

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2024
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

rynek dostawców horeca - raport 2024

Odrobina natury w hotelowej łazience

Dzięki kolekcji Lemon Dulci podróżni będą mogli cieszyć się życiem każdego dnia podróży. Linia ekskluzywnych udogodnień jest dostępna dla luksusowych hoteli na zaproszenie. Składa się z przebadanego dermatologicznie szamponu, odżywki, żelu do mycia ciała, mydła w płynie i balsamu do ciała, a wszystko to oferowane z najlepiej sprzedającym się systemem dozowników z pompką ADA Cosmetics, w pięknym, unikalnym kształcie rombu.

Umieszczając zrównoważony luksus w samym sercu swoich wartości, wspaniały Maison Chopard odgrywa pionierską rolę w branży. Zgodnie z tymi zobowiązaniami eleganckie dozowniki z pompką i małe butelki porcjowane z nowej kolekcji luksusowych kosmetyków są wykonane w 25% z PET pochodzącego z recyklingu, a akcesoria i mydło są pakowane w 100% w papier z certyfikatem FSC.

Dedykowana kolekcja akcesoriów obejmuje grzebień bambusowy i sizalową nakładkę do masażu, podkreślając kompleksowe podejście do zrównoważonego rozwoju zarówno w ADA Cosmetics, jak i Chopard, poprzez zastosowanie materiałów przyjaznych dla środowiska.

Kolekcja udogodnień hotelowych Chopard Lemon Dulci jest już dostępna do składania zamówień w Europie, a od drugiego kwartału 2024 r. w Azji.

Artykuł powstał we współpracy z firmą ADA Cosmetics

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 15.03.2024
Aktualizacja: 15.03.2024