Columbus Coffee rozpoczyna nowy rozdział

Udostępnij artykuł
Z początkiem roku w Starym Browarze w Poznaniu rozpoczęła działalność kawiarnia polskiej sieci Columbus Coffee. Marka zajęła ponad 120-metrowy lokal położony przy wejściu do skrzydła Pasażu. Koncept wprowadzony do Browaru to zupełna nowość.

Nasza ostatnia inwestycja, kawiarnia w Starym Browarze w Poznaniu, to przełomowy projekt, który będzie wskazywał nowy kierunek dla całej marki – mówi Michał Kibler, marketing manager Columbus Coffee. Po długich przygotowaniach uznaliśmy, że nasze sprawdzone rozwiązania wymagają pewnego odświeżenia. Marka ma już całą dekadę i to był dobry moment na zastanowienie się, co nam się udaje, a co należy udoskonalić. Poza elementami stylistycznymi, które wnoszą nieco żywiołowości, lekkości, a jednocześnie twardo zaznaczają swój indywidualizm, wciąż udoskonalamy nasze receptury.

Nadchodzące zmiany zdradza przede wszystkim wystrój poznańskiej kawiarni – jaśniejszy i żywszy od wnętrz znanych z dotychczasowych lokalizacji z logo Columbus. W projekcie połączono inspiracje paryskimi kafejkami z nowoczesnym designem. Lekkim, jasnym meblom towarzyszy ceramika z efektownymi patternami. Spójność całości zapewnia ciepłe światło lamp w designerskich oprawach.

Columbus Coffee to kolejna marka, która właśnie w Starym Browarze zdecydowała się zaimplementować swój najświeższy koncept – mówi Renata Gralec, dyrektor centrum. W ostatnim roku były to m.in. nowa odsłona firmowego salonu Nike i poznańskie premiery, takich marek jak Peserico, Talbot Runhof, Elisabetta Franchi. Z wielką satysfakcją obserwujemy sukcesy takich odważnych, ogólnopolskich projektów w naszym Centrum.

Strategiczna lokalizacja

Nowa kawiarnia Columbus położona jest tuż przy wejściu do Pasażu, po zachodniej stronie Centrum. To doskonała lokalizacja dla Columbus Coffee, w pobliżu znajdują się uczelnie wyższe, kompleksy biurowe, m.in. niedawno otwarte budynki Nowego Rynku – mówi Renata Gralec. To ciąg komunikacyjny w pobliżu kina i nowej inwestycji Food Park – żyjący siedem dni w tygodniu, także w niedziele niehandlowe. Przestrzeń wokół kawiarni wkrótce będzie jeszcze atrakcyjniejsza – w tym roku powstanie przy niej nowoczesny zielony Plac Starego Browaru.

Menu kawiarni Columbus Coffee to nie tylko wachlarz kaw przygotowywanych z zachowaniem reguł sztuki baristycznej, ale także karta śniadaniowo-lunchowa obejmująca m.in. śniadania angielskie, sandwiche z croissantów i flagowy produkt Columbusa – świeże muffiny. W nowym lokalu mamy specjalne, przeszklone pomieszczenie przeznaczone do ich wypieku. Wyciągnięte prosto z pieca, przyrządzane na kilka sposobów, są wspaniałą alternatywą dla słodkich wypieków – mówi Michał Kibler z Columbus Coffee.

Kawiarniane portfolio Starego Browaru jest wyjątkowo zróżnicowane. Wśród naszych najemców znajdują się popularne kawiarnie sieciowe – oprócz Columbus Coffee są to Starbucks, Costa Coffee i SO!COFFEE, autorskie i lokalne koncepty, jak Petite Paris czy Kwiaciarnia Bistro & Bar oraz świetne polskie cukiernie Karpicko i Sowa – mówi Renata Gralec. Lokalizacje poszczególnych konceptów są tak dobrane, aby klienci w różnych częściach Centrum mieli dostęp do różnorodnych ofert i menu – podsumowuje.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 13.01.2020
Aktualizacja: 13.01.2020