Cukiernia Sowa otworzyła punkt w Toruniu. To 166 lokal sieci

Udostępnij artykuł

Cukiernia Sowa to bydgoska spółka, która promuje ręczne rzemiosło cukiernicze, jednocześnie rozwijając portfolio sklepów i nieustannie poszerzając asortyment. Marka właśnie otworzyła 166 sklep, zlokalizowany w Toruniu,  przy ul. Broniewskiego 61-63.

Słodki i przemyślany plan rozwoju sieci

Słodkie wyroby powstające od 1946 roku w Bydgoszczy są już dobrze znane torunianom. Pierwszy lokal z szyldem Sowy został otwarty w tym mieście osiemnaście lat temu. Nie dziwi więc fakt, że w tegorocznych planach rozwoju sieci gród Kopernika także znalazł się na liście. 

W tym roku po Wrocławiu, w którym w kwietniu otworzyliśmy sklep w Centrum Handlowym Wroclavia, przyszedł czas na Toruń. Lokal przy ul. Broniewskiego 61-63 to siódmy sklep naszej firmy w tym mieście, w którym z powodzeniem prowadzimy także obiekt hotelowy oraz restauracyjny. Obecnie nasza sieć liczy już 166 sklepy w 61 miastach w Polsce i poza jej granicami. Działalność na taką skalę jest wyzwaniem. Radzimy sobie z nim sprawnie dzięki efektywnemu planowaniu i dobrze zorganizowanym procesom – mówi Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj – czerwiec 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Rodzinne przedsiębiorstwo

Bydgoska spółka z branży cukierniczej niezmiennie od 1946 roku pozostaje wierna swoim zasadom. Cukiernia Sowa, mimo skali produkcji zapewniającej słodkie i słone wyroby dla 166 sklepów w Polsce i za granicą, wciąż promuje rzemiosło cukiernicze. Swoją działalność opiera na ręcznej pracy mistrzów cukiernictwa. Nie bez powodu współpracują z nią najlepsi w tym fachu. W szeregach bydgoskiej spółki znajdziemy m.in. mistrzynię świata w dekorowaniu tortów, Jowitę Woszczyńską oraz znanego mistrza cukiernictwa i ambasadora czekolady, Pawła Małeckiego. 

Trzonem naszej firmy są ludzie. Obecnie zatrudniamy ponad 1000 pracowników, bez których działalność na taką skalę nie byłaby możliwa. W sercu naszej firmy, czyli bydgoskim zakładzie produkcyjnym, mamy bardzo zdolnych mistrzów cukiernictwa. Dzięki nim, naszym klientom możemy proponować wyjątkowe kompozycje smakowe. Inwestujemy w rozwój naszego zakładu produkcyjnego. Dbamy o to, aby zapewniać możliwie najlepsze warunki pracy, które sprawiają, że w zespole Cukierni Sowa nie brakuje pracowników, którzy mają kilkunastoletni staż w naszych barwach. To dla nas niezwykle ważne i cieszymy się, że od lat udaje nam się rozwijać firmę. Jednocześnie zachowując charakter rodzinnego przedsiębiorstwa – mówi Michał Sowa. 

Słodkie chwalicie, słonego nie znacie

Od kilku lat bydgoska spółka z powodzeniem rozwija także segment wytrawnych przekąsek i pieczywa. Jest w pełni dostępny w nowym sklepie przy ul. Broniewskiego 61-63 w Toruniu. W Cukierni Sowa pod tym adresem znajdziemy szeroką ofertę pieczywa wypiekanego na miejscu oraz słonych przysmaków, wśród których kuszą m.in. kanapki, wrapy, sałatki i pasty. Torunianie w lokalu w Parku Handlowym S1 będą mogli odkryć także dania garmażeryjne – pierogi i zupy przygotowywane według autorskich receptur firmy. 

Wnętrza… także ze smakiem

Lokal ma powierzchnię ok. 140 mkw. i jest podzielony na strefę sprzedaży, strefę kawiarnianą i nowoczesne, w pełni wyposażone zaplecze z chłodnią. W przestrzeni dla gości dominuje klimatyczny wystrój z kanapami. Nie zabrakło oczywiście kącika dla najmłodszych, którzy chętnie zajadają przysmaki od Sowy, jednocześnie mogąc się bawić w specjalnie wyznaczonej strefie. Co ważne, nieprzypadkowa jest także lokalizacja nowego punktu. Park Handlowy S1 to miejsce, które wzmacnia potencjał sprzedażowy zarówno wyrobów i produktów na miejscu, jak i na wynos. 

Nowo otwarta cukiernia jest 166 sklepem sieci Cukiernia Sowa i jednocześnie siódmym słodkim punktem tej marki na mapie Torunia. Cukiernia Sowa w Parku Handlowym S1 (ul. Broniewskiego 61-63) będzie czynna siedem dni w tygodniu.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 22.07.2022
Aktualizacja: 22.07.2022