Nowości Gastronomiczne maj-czerwiec 2022

Udostępnij artykuł

[TYLKO U NAS] Najbardziej praktyczne i nowoczesne czasopismo dla profesjonalistów branży. Dociera do właścicieli i osób podejmujących decyzje w zakresie inwestycji, zarządzania, zaopatrzenia i wyposażania restauracji niezależnych, sieciowych oraz lokali gastronomicznych. Zawsze i dla wszystkich BEZPŁATNY DOSTĘP do pełnego wydania. Numer ukazał się w tradycyjnej WERSJI PAPIEROWEJ oraz ogólnodostępnej INTERAKTYWNEJ elektronicznej (klikalne reklamy, możliwość osadzania materiałów video itp.).

W najnowszym wydaniu Nowości Gastronomicznych swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się:

  • Mark Zarkhin, założyciel Grupy Kumpel (Browar Warszawski, Rest. Baczewskich, Pizza Lecentano);
  • Piotr Popiński , właściciel Good Food Concept (Elixir by Dom Wódki, Folk Gospoda, Oberża pod Czerwonym Wieprzem);
  • Karol Szafraniec, współwłaściciel Mango Vegan Street Food, Buena Vista Social Food i Zachodni Brzeg, Bocca Ristorante & Pizzeria oraz Paradiso Kitchen & Cocktails;
  • Jacek Trybuchowski, współwłaściciel NINE’s Restaurant & Sports;
  • Maciej Bilka, właściciel Gringo Bar;
  • Tomasz Jench, CEO New York Pizza Department, ŻarWOK.

Dodatkowo Michał Tkaczyk, szef kuchni Hotel Bristol o kulturze brunchu, Waldemar Kaczmarek i Maksym Tabakov z Wina dajcie o deserach, Paweł Suchenek, szef kuchni Crowne Plaza Warsaw-The HUB o tym, jak budować kartę menu, Przemysław Butryn, szef kuchni Beef and Pepper o steku idealnym,

Poza tym w wydaniu artykuły i wypowiedzi:

  • MARKETING I PROMOCJA – Ludzie jedzą oczami – Magdalena Malutko, CEO Agencji Kreatywnej Od Kuchni;
  • MARKETING I PROMOCJA – Instastories – 15-sekundowa rewolucja – Zuzanna Krasnodębska, CEO Agencja Snygg Studio;
  • WYPOSAŻENIE I ZAOPATRZENIE – Food halle zyskują na popularności – Katarzyna Westrych-Pavy, współwłaścicielka 370 Studio;
  • BARMAN – Łukasz Zarzecki, główny trener Ogólnopolskiej Szkoły Barmanów o likierach ziołowych.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE maj– czerwiec 2022
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Czasopismo ukazało się w wersji drukowanej oraz elektronicznej, która posiada także wymiar interaktywny. Oznacza to, że nie tylko publikacja dotrze do poszukiwanej grupy docelowej w najszerszym z możliwych zasięgów w Polsce, ale również umożliwi bezpośredni kontakt z Państwa ofertą za pośrednictwem odnośników, linków czy dodatkowych filmików osadzonych w wersji online, które wzmocnią komunikację.

Wydawcą jest BROG B2B MEDIA EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.plwww.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit HotelForum Rynku Gastronomicznego Food Business ForumForum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 04.06.2022
Aktualizacja: 05.07.2022